تبعیت از رهبری کشور را از گزند خطرات حفظ می کند

حضرت آیت الله علوی گرگانی تبعیت از رهبری را عامل مصون ماندن کشور دانست و گفت: همه باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا دشمن نتواند به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزند.
حضرت آیت الله سید محمد علوی گرگانی از استادان برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی سراسر کشور با بیان این که قرآن کتاب سعادت بشری محسوب می‌شود، اظهار کرد: خداوند در قرآن توصیه‌های فراوانی به ما انجام داده است که در صورت رعایت آن به سعادت دنیوی و اخروی خواهیم رسید.

 وی ادامه داد: خداوند به پیامبر خود فرموده است که من تو را شاهد، مبشر و نذیر می‌خواهم؛ بشر پیش خود نمی‌تواند راه را تشخیص دهد و با وجود این که عقل دارد ولی برخی مسائل را نمی‌تواند درک کند و در این راستا نیازمند وجود پیامبری برای هدایت بوده است.

 استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان این که برخی مسائل سلاح نیست که انسان آن را بداند و یا گنجایش فکری انسان توان درک این مسائل را ندارد افزود: خداوند پیامبران و اهل بیت را برای هدایت انسان‌ها فرستاده است و ما باید برای رسیدن به سعادت به توصیه‌های آن‌ها عمل کنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اگر امروز جمهوری اسلامی توانسته است استوار بماند به خاطر شنوایی ملت و گوش به فرمان رهبری و امام بودن است، تصریح کرد: امروز دشمنان همواره در صدد توطئه علیه جمهوری اسلامی هستند و ما باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب در برابر آن‌ها بایستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 4 =