به همت مؤسسه فرهنگی تبلیغی نسیم رحمت؛ دوره های تبلیغی در سطح مقدمات، تکمیلی و تخصصی برگزار می شود

arm
حجت الاسلام بیاتی از برگزاری دوره های  تبلیغی در سه سطح مقدمات، تکمیلی و تخصصی با استفاده از استادان مجرب حوزه و دانشگاه، به همت مؤسسه فرهنگی تبلیغی نسیم رحمت خبرداد.

حجت الاسلام علی بیاتی، رییس مؤسسه نسیم رحمت و عضو اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون برگزاری دوره های تبلیغی از سوی موسسه فرهنگی تبلیغی نسیم رحمت، بیان داشت: این دوره ها در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی در رشته های مدیریت و مهندسی فرهنگی، مدیریت فرهنگی و مشاوره و رشته روش های برداشت از قرآن و حدیث برگزار می شود.

وی افزود: دیگر رشته ها در غالب این طرح مشاوره خانواده با گرایش روابط زناشویی، منبرهای کوتاه قرآنی، روش های دعوت به نماز و فن منبر و سخنوری و رشته فن رثاء و مقتل خوانی را داریم.

رییس مؤسسه نسیم رحمت ادامه داد: در کنار رشته فرقه شناسی و ادیان، در بحث موضوعات روز هم دو رشته اقتصاد مقاومتی و رشته مقابله با نفوذ را کار می کنیم که با تربیت و تجهیز مبلغان به این مباحث سعی در یاری دین و پاسخ به مطالبات رهبری معظم انقلاب در وادی وظایف خود نسبت به جامعه داریم.

حجت الاسلام بیاتی در پایان گفت: استادان این طرح عبارتند از حجج اسلام رجائی خراسانی، دهشت، ماندگاری، فیض آبادی، مشیری، صابری، موسوی و بیاتی که علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به آدرس موسسه واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کاشانی ۱۲ پلاک یک مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۵۱۹۵۹ تماس بگیرند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = 8