آخرین نشست هیأت امنا و کمیته اجرایی اتاق فکر تبلیغ خراسان رضوی برگزار شد/گلایه دبیر اتاق فکر تبلیغ از کمرنگ بودن اقدامات دستگاههای فرهنگی در نیمه شعبان

دبیراتاق فکر تبلیغ خراسان رضوی گفت: آخرین نشست هیأت امنا و کمیته اجرایی اتاق فکر تبلیغ خراسان رضوی برگزار شد.
 حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ابراز کرد: آخرین نشست هیات امنا و کمیته اجرایی اتاق فکر تبلیغ با حضور جمعی از اعضا و مسؤولان فرهنگی مشهد برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه گزارش عملکرد دبیر، کمیته اجرایی و کارگروه های اتاق بررسی شد.

حجت الاسلام مشیری با اشاره به تدابیر نشست مجمع عمومی جهت انتخاب دبیر و هیأت امنا، اظهار کرد: وضعیت فرهنگی استان و شهر مقدس مشهد نیز از موارد مطرح شده در نشست بوده است.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان رضوی تصریح کرد: در جلسه مذکور از دست اندرکاران دهه مهدویت و راهپیمایی باشکوه انتظار در روز نیمه شعبان تقدیر صورت گرفت ولی از متولیان فرهنگی استان گلایه شد.

وی در ادامه اظهار داشت: جشن های نیمه شعبان امسال، نه در خور شأن امام عصر (عج)، نه در خور شأن مشهدالرضا و پایتخت معنوی کشور و نه در خور شأن شیعیان و محبان حضرتش بود.

حجت الاسلام مشیری افزود: جای تأسف است که برای طرح استقبال از بهار طبیعت میلیاردها تومان هزینه می کنیم اما برای استقبال از بهار حقیقی روح و جان انسان ها، این اندازه اعتبار قایل نمی شویم.

دبیر اتاق فکر تبلیغ در پایان با تأکید بر این که اگر فعالیت‌های خودجوش تشکل‌های مردمی نبود، نیمه شعبان از این هم کم رنگ تر برگزار می شد ابراز کرد: علیرغم /تأکیدات رهبر انقلاب، برحمایت از این تشکل‌ها، هنوز هم شاهد مظلومیت و عدم حمایت از آنها هستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 10