رحلت امام حتی دشمنان نظام را مثأثر کرد/ امام احیا کننده اسلام ناب محمدی است

عضو اتاق فکر و تبلیغ خراسان با بیان این که اسلامی که امام خمینی به این ملت داد بزرگ ترین افتخار و امتیاز ما در جهان است، گفت: امام خمینی(ره) با احیای اسلام ناب محمدی دنیا را متحول کردند که از رحلت ایشان جهان و حتی دشمنان ما متأثر شدند.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی دهشت، عضو هیأت امنای اتاق فکر و تبلیغ خراسان، پنج شنبه۱۳ خرداد ماه، در ادامه مبحث «نقش امام راحل در گسترش اسلام ناب محمدی» با اشاره به این که امام تجدید کننده و مجدد اسلام بودند، اظهار کرد: امام نقش بزرگی در احیای اسلام داشتند؛ ایشان اسلام را عزیز و سربلندکرد و امروز نیز خلف صالح ایشان با همان سیره و ابّهت، راه امام را ادامه و عزت اسلام را حفظ کرده اند.

وی تصریح کرد: کسانی که با رهبر معظم انقلاب در افتاده اند و مقابل ایشان ایستاده اند بدانند آنان نه با شخص بلکه با خدای متعال در ستیز هستند.

مؤلفه های اسلامِ ایرانی

حجت الاسلام دهشت با بیان این که اسلام جمهوری اسلامی دارای سه مؤلفه قرآنی است، خاطرنشان کرد: هر کس این سه مؤلفه را داشته باشد حزب الله و پیروز است، در اولین وهله نسبت به رسول خدا موّدت یعنی عشق قلبی داشته باشد، مملکتی جز ایران در دنیا نیست که تمام مناسبت های مذهبی و دینی و آنچه مربوط به دین و رسول الله است در مصوّبات قانونی اش مورد تجلیل قرار گرفته باشد.

وی با اشاره به این که در ایران بنا به دستور مستقیم رهبر انقلاب روز شهادت دختر پیامبر اکرم(ع) تعطیل رسمی و عزای عمومی است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران این گونه مؤدتش را به ساحت نبی مکرم و آلش ابراز می کند و همه کشورها بر این موضوع اذعان دارند که هیچ کجا مانند ایران به اهل بیت اظهار مودت نمی کنند.

عضو هیأت امنای اتاق فکر و تبلیغ خراسان عنوان کرد: دومین نکته اسلامِ ایران طبق آیات قرآن کریم پذیرش ولایت ائمه معصومان است که ولایت مملکت ما علوی و در مسیر ولایت امیرمؤمنان علی(ع) قرار دارد.

دشمنی با آل یهود؛ وجه تمایز جهانی ایران

وی با بیان این که هر دینی دارای دو بال دوستی و دشمنی است، خاطرنشان کرد: دو ویژگی اول ابراز دوستی و سومین ویژگی برائت از دشمن است، تجلّی دشمنی با دشمنان خدا در رأس آن ها آل یهود در جمهوری اسلامی، ایرانیان را در جهان ممتاز کرده است.

حجت الاسلام دهشت داشتن اسلامّ قرآنی را امتیاز انقلاب و این نظام دانست و ابراز کرد: بزرگترین افتخار ما دشمنی سرسخت نظام جمهوری اسلامی با یهود و صهیونیزم است زیرا کشورهای دیگر همچنین رهبران دیگر جرأت حمله به صهیونیزم را ندارند.

سخنران حرم مطهر رضوی افزود: مؤدت با رسول الله، پذیرش ولایت رسول الله و اهل بیتش، دشمنی با دشمنان خدا و رسولش برگرفته از آموزه های قرآنی است که امام راحل به این ملت دادند.

رحلت امام دنیا را متأثر کرد

وی با بیان این که تشییع جنازه امام با ده میلیون مشایعت کننده در دنیا بی نظیر بود، مطرح کرد: امام همه دنیا را دچار تحول کرد روزی که امام حمینی(ره) به ملکوت اعلی پیوست دشمنان ما هم براز تأسف کردند، حتی صدام پیام تسلیت داد و در سازمان ملل یک روز عزای عمومی اعلام شد.

عضو اتاق فکر و تبلیغ خراسان خاطرنشان کرد: به برکت رهبری امام خمینی و استمرار آن به رهبری ولایت فقیه این ویژگی های قرآنی در اسلامِ ما باعث سربلندی و عزّت این نظام شده است که ان شالله به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله متصل شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 9 =