رهبری تنها عامل مصونیت جامعه در مقابل تحریف است / نباید میان رهبری و فکر امام سرسوزنی تحریف ایجاد شود

خبرگزاری فارس: رهبری تنها عامل مصونیت جامعه در مقابل تحریف است / نباید میان رهبری و فکر امام سرسوزنی تحریف ایجاد شود

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر خراسان رضوی با تأکید بر ممانعت از ایجاد تحریف در خط امام، سخن و راه ایشان، مقام معظم رهبری را تنها عامل مصونیت جامعه در مقابل تحریف دانست.

 به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام اسدالله اسدی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهرستان قوچان با اشاره به اینکه مراسم سالگرد ارتحال امام یک دور هم‌نشینی و اجتماع گذرانی ساده نیست، اظهار کرد: بسط و گسترش انقلاب اسلامی ایران برای نسل چهارم، جوانان و نوجوانان باید در این اجتماع تعقیب شود.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه بین‌المللی نیز عظمت حرکت امام و انقلاب باید مورد بازخوانی و مرور قرار بگیرد، گفت: بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) به این معناست که همان‌گونه که مردم در لحظه ورود، از سراسر جهان با نثار شاخه گل مقدم امام را گرامی‌ داشتند بر عهد و پیمان خود در ۱۴ خرداد سال ۶۸ نیز باقی ماندند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر خراسان رضوی با تأکید بر این مطلب که در روز عزای ملل جهان، مردم از اقصی نقاط دنیا تجدیدعهد و میثاق مجدد با امام (ره) می‌بندند، تصریح کرد: دینی که موجب پیشرفت اروپا به نقل از طنطاوی شده دین خرافه‌گری و دستکاری شده در مسیحیت بوده و وقتی اروپا از کلیسا فاصله گرفت و رنسانس علمی به وجود آمد موجبات پیشرفت نیز فراهم شد.

وی قرائت‌های نادرست از دین اسلام و عرضه ناقص و ناموزون به مردم را دلیل عقب‌ماندگی مسلمانان دانست و یادآور شد: متون دینی، قرآن، روایات و انبیاء در مسیر تببین یک مدل صحیح و جامع از دین برای پیشرفت‌های مادی و معنوی بودند اما عرضه ناقص دین توسط انسان‌های مغرض این عقب‌ماندگی را به وجود آورد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر خراسان رضوی با یادآوری اینکه امام (ره) جلوی خطای متدینین را گرفت، تأکید کرد: همان‌طور که در شهادت امام حسین (ع) و ایام محرم و صفر به فرموده امام راحل اسلام زنده نگه داشته می‌شود در ۱۴ خرداد نیز اسلام کامل و ناب بدون هرگونه شبهه عرضه می‌شود که این هنر برگرفته از هنر و مأموریت پیامبران است.

اسدی یکی از مأموریت‌های پیامبران و انبیاء الهی را بصیرت‌افزایی دانست و گفت: این خلاء دین‌داری در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشهود بود؛ امام خمینی مبارزه با طاغوت را با هدف گسترش به تمام دنیای آزاد نهادینه کرد چراکه تا قبل از پیروزی انقلاب هیچ ملتی نمی‌توانست حق خود را از ظالم بگیرد.

وی تصریح کرد: امام عظیم‌الشأن در کشوری که تمام همت را بر بی‌سواد نگه‌داشتن مردم گذاشته بودند انقلاب عظیم معرفتی و علمی را رقم زد که امروز حداقل در هر خانواده‌ای یک کارشناس در رشته‌های تحصیلی مختلف وجود دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر خراسان رضوی با بیان اینکه امام در معنای حقیقی کلمه خداباوری و اتکا به خدا را پیاده کرد، گفت: مقام معظم رهبری در سال گذشته به مفاهیمی تأکید داشتند که باید به آن‌ها توجه کرد و با بصیرت و انجام موضع‌گیری‌های درست مانع تحریف در فکر و عمل امام خمینی (ره) در جامعه کنونی باشیم.

اسدی با تأکید بر اینکه نباید خط امام، سخن و راه ایشان دچار تحریف شود، بیان کرد: آنچه جامعه را از تحریف مصون می‌دارد مقام معظم رهبری است و نباید بگذاریم به‌اندازه سرسوزنی میان رهبری و فکر امام تحریف ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه پس از ارتحال امام خمینی دنیا به دنبال این بود که کشور از دست برود تا دوباره موقعیت خود را به دست بیاورند، تصریح کرد: خبرگان رهبری در کنار غم از دست دادن امام هدیه‌ای ارزشمند را به ملت و همه مسلمانان جهان دادند که با مدیریت عظیم مقام معظم رهبری در شرایط فعلی امروز پس از ۲۷ سال روح امام شادتر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دشمنان برای مبارزه با انقلاب اسلامی ایران راه فکری و اقتصادی را طی می‌کنند، اظهار کرد: دشمن به دنبال این بوده با فعال‌سازی دشمن‌ترین دشمن‌های اسلام شرایط را بر مسلمانان سخت کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 6