کسانی که دچار استحاله از راه امام شده‌اند، به دنبال رابطه با آل سعود هستند

سامرا به عنوان یک جزء لاینفک عتبات برای ما مطرح است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: پس از این همه جنایت آل سعود، باز هم عده‌ای استحاله شده از راه امام(ره)، می‌گویند «مشکلات منطقه بدون ارتباط با آل سعود حل نمی‌شود.» ما با سعودی‌ آدم‌کش و کودک‌کشی که نسل‌ها را در یمن زیر بمباران خود گرفته و ۷ هزار مسلمان مظلوم را در یک توطئه خائنانه شیطانی نابود کرد، ارتباط برقرار کنیم؟
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، با اشاره به شرایط متفاوت ایام حج در سال جاری، به جنایات رژیم کودک‌کش آل ‌سعود اشاره و اظهار کرد: معمولا دل‌ها در این روزها به سمت خانه خدا پرواز می‌کند اما تصویری که از منا در ذهن‌ها نقش بسته، بر حسب جنایتی که شجره خبیثه آل سعود ملعون با کشتار ۷ هزار مسلمان انجام داد، تصویر یک قتلگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: آل سعود سرزمین دلدادگی مسلمانان را به مرکز اجرای نقشه‌های آمریکا وصهیونیسم تبدیل کرده و الآن دیگر تصویر منا، تصویر سرزمین مناجات، عشق به حق و دلدادگی به خدا نیست؛ بلکه در دل‌ها تصویر یک منطقه ناامن، نقطه آدم‌کشی و مرکز اجرای همه منویات آمریکا و اسراییل است. این قضیه چطور نباید پیگیری شود؟

وی با انتقاد از کسانی که از لزوم ارتباط با آل سعود سخن می‌گویند، تصریح کرد: پس از این همه جنایت، عده‌ای استحاله شده از راه امام(ره)، می‌گویند «مشکلات منطقه بدون ارتباط با آل سعود حل نمی‌شود.» شما می‌دانید الآن سعودی چه کسی است؟ ما با سعودی‌ آدم‌کش و کودک‌کشی که نسل‌ها را در یمن زیر بمباران خود گرفته و هفت‌هزار مسلمان مظلوم را در یک توطئه خائنانه شیطانی نابود کرد، ارتباط برقرار کنیم؟

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: آیا ذلتی بالاتر از این‌که ما با دشمن ناپاک و قسم‌خورده خود که دستش به خون عزیزان ما آلوده است، ارتباط برقرار کنیم، وجود دارد؟ چرا این افراد یادشان رفته که آمریکا شیطان بزرگ است؟ البته شاید یادشان نرفته، بلکه استحاله فکری پیدا کرده‌اند. کسانی که دنباله‌رو راه امام(ره) بودند، امروز نه تنها امام(ره) را فراموش کرده‌اند، بلکه رفته‌اند در مقابل امام(ره) ایستاده‌اند.

امام جمعه مشهد مقدس با طرح این پرسش که «کدام مشکل منطقه می‌خواهد در اثر ارتباط با آل سعود برطرف شود؟»، اظهار کرد: با آدم‌کشی‌هایی که آل سعود به وسیله داعش در عراق و سوریه به راه انداخته و با قتل‌هایی که به عنوان یک حرکت شیطانی در برابر جریان مقاومت و رأس آن، جمهوری اسلامی ایران قرار داده است، آن‌وقت ما با چنین موجود نابه‌کاری که در رذالت و خباثت روی کره زمین و در تاریخ بی‌نظیر است، ارتباط برقرار کنیم؟

وی با بیان این‌که رژیم آل سعود امنیت حج امسال را به یک شرکت اسراییلی واگذار کرده است، گفت: آل سعود امنیت حج امسال را به شرکت «جیفرس» که یک شرکت اسراییلی است واگذار کرده است. ببینید جنایت دارد به کجا می‌رسد که جانی حاجی‌ای که رفته کعبه را زیارت کند، به دست یهود عنود صهیونیستی که «اعدا عدوّ» روی کره زمین است، سپرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به شیوه‌های جاسوسی این شرکت اسراییلی از حجاج، افزود: آل سعود می‌خواهد با این اقدام، افرادی را که بر خلاف منافع این رژیم با کشورهای ضد آمریکایی و ضد اسراییلی مرتبط هستند، شناسایی و نابود کرده و فاجعه منای دیگری را به وجود آورد، آن‌ وقت در این شرایط یک عده افراد کوته فکر دست و پا می‌زنند تا خودشان را از یک کشوری به مکه برسانند و به خیال خودشان حجی انجام دهند.






اخبار مرتبط

  • روحانیت نباید در مقابل مردم ژست حکومتی به خود بگیرد
  • مشکلات اقتصادی؛ نتیجه روی کارآمدن افراد نالایق
  • مسؤولان وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را مدیریت کنند
  • آیت‌الله مصباح الگویی برای جامعه طلبگی و دینی است
  • خواص بی بصیرت؛ قصه پر غصه دیروز و امروز
  • آیت الله یزدی از نیروهای پا به کار انقلاب بود
  • امام رضا دین را از نابودی و اسلام را از انحراف نجات دادند
  • لزوم الگوگیری مسلمانان از سیره رسول‌الله در مبارزه با مستکبران
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    8 + 5 =