دار الافتاء مصر : داعش از خون‌ریزترین گروه‌های تروریستی در طول تاریخ است/اقدامات داعش بر خلاف آموزه‌های تمام ادیان آسمانی است

دار الافتاء مصر
مرکز رصد فتاوای تکفیری اقدام گروه تروریستی داعش در سربریدن ۱۹ نفر از اهالی سوریه را در ایام عید قربان محکوم و تاکید کرد: این اعمال و جنایات با تمام ارزش ها و مبادی دینی و انسانی مخالف است.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، مرکز رصد فتاوای تکفیری و عقاید افراطی وابسته به دار الافتاء مصر اقدام گروه تروریستی داعش در سربریدن ۱۹ نفر از اهالی سوریه را در ایام عید قربان محکوم و تاکید کرد این اعمال و جنایات با تمام ارزش ها و مبادی دینی و انسانی و آمورزه های تمام ادیان آسمانی منافات دارد.

این مرکز رصد در بیانیه امروز خود تصریح کرد: گروه تروریستی داعش از جمله خون ریز ترین گروه های تروریستی در طول تاریخ می باشد و در هیچ کجای تاریخ مانند داعش سراغ نداریم که این گونه خون و جان مردم بی گناه حلال شماره شود. اقدام داعش در سر بریدن ۱۹ نفر از اهالی سوریه بهترین دلیل بر عدم حرمت خون و جان بی گناهان نزد این گروه تروریستی می باشد همچنین اکثر قربانیان آنها مسلمان و ساکنان مناطق تحت فرمان این گروه است که معنی آن این است که این تروریست ها در هر مکانی که مستقر شوند قتل و آدم کشی به آن جا می برند.

این مرکز افزورد: داعش اعتقاد دارد کشتار به سبک وحشیانه سبب استقرار حکومت و گردن نهادن مردم به آن ها از ترس می شود و طبق این فرمول عمل می کند این درحالی است که در تراث اسلامی هیچ دلیلی بر جواز استفاده از کشتار و خون ریزی و ترساندن مردم برای بیعت گرفتن و انتشار دین وجود ندارد. این اقدامات داعش بر خلاف آموزه های تمام ادیان آسمانی است چرا که ادیان به حفظ جان مردم توصیه داشته اند و شریعت اسلام کشتن یک نفر را مانند کشتن تمام بشر خوانده است. ” من قتل نفسا بغیر نفس او فساد فی الارض فکانما قتل الناس جمیعا” المائده ۳۲






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 7