سخره گرفتن معارف دین در فضاهای مجازی، ناتوی فرهنگی دشمن است

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی:
مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی با تأکید بر کسب بصیرت دانش آموزان گفت: امروز دشمن به جنگ تمام عیار فرهنگی برخاسته و ناتوی فرهنگی آنها به سخره گرفتن معارف دین در فضاهای مجازی است.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام عباس فرازی نیا، مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس ، پیش از ظهر امروز در گردهمایی باشکوه «احلی من العسل» که در صحن جامع حرم رضوی برگزار شد، ضمن ابراز قدردانی از آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: وجه مشترک ما و شما دست اندرکاران امروز این است که عزادار ابا عبدالله الحسین(ع) هستیم و جمعیت غالب لباس عزای ابا عبدالله را بر تن داریم.

وی با بیان اینکه جوانان در قالب عزاداری امام حسین(ع) می توانند زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شوند، افزود:‌ دلباختگی به خدا، دائم الذکر بودن از ویژگی های این جوانان است، همچنین جوانان حسینی که از ظهر عاشورا به صبح ظهور می اندیشند در مسیر خود ثابت قدم و استوارند، تا نثار جان همانند شهید فهمیده ها در میان ۳۶ هزار دانش آموز شهید نظام جمهوری اسلامی پیش روند.

حجت الاسلام فرازی نیا بیان کرد: حضرت قاسم مقام شهادت را از عسل شیرین تر می داند نه به خاطر طعم ظاهریش بلکه از جهت اینکه این شهادت جامعه را به حیات می رساند و شهید در بهشت عند ربهم یرزقون می شود.

وی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان حسینی با فراگیری منطق و استدلال، حماسه و ایثار، احساس و عاطفه از امام حسین(ع) چهار رابطه را در زندگی خود درست معنا می کنند؛ رابطه دقیق با خدا، رابطه منطقی با خود به معنای معرفت نفس، رابطه دقیق و منطقی با اطرافیان سربازی با معرفت و مخلص برای امام زمان است، هم چنین با برقراری ازتباطی دقیق با قانون حاکم بر جامعه که خود را تطبیق داده  و تاج عزت برس سر می نهند.

حجت الاسلام فرازی نیا تصریح کرد: وظیفه جوانان حسینی منتظر ظهور است که اصل اول آن کسب بصیرت است؛ بصیرت در قالب شناخت ولی امر و شناخت دشمن نسبت به وظیفه خود آگاهی پیدا کنند.

وی با تأکید بر شناخت ولی امرمان به عنوان نائب زمان خود بیان کرد: جوانان امروز باید ولی امر خود را بشناسند چنان که هزاران خاطره مهرورزی جوانان نسبت امام راحل و رهبر معظم انقلاب داریم که تاج عزتی برس ما برای رسیدن به امام زمان(عج) است.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس ادامه داد: دشمن شناسی اصل دیگری است که باید به آن اهتمام ورزید، در گذشته جوانان این مرز و بوم در جنگ فیزیکی شهید می شدند، اما امروز که دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای به کلاس درس و محراب ما نفوذ کرده اند، باید با بصیرت کامل با دشمن مواجه شوند.

وی افزود: دشمن در فضاهای مجازی معارف دین ما را به سخره گرفته است و به جنگ تمام عیار فرهنگی و ناتوی فرهنگی برخاسته است.

حجت الاسلام فرازی نیا مطرح کرد: وظیفه شناسی اصل بعد از بصیرت است تا جوانان تکلیف خود را در این شرایط بدانند که پس از بصیرت و معرفت اجتماعی ـ سیاسی کسب علم است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 8