آیت الله وحید خراسانی: مسؤولان در انتخاب مدیران به دو اصل علم و امانت داری توجه کنند

حضرت آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد که توجه به دو اصل مهم علم و امانت داری در انتخاب مدیران زمینه کارآمدی بیشتر نظام مدیریتی کشور را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی از مسؤولان خواست در انتخاب مدیران به دو اصل مهم علم و امانت داری دقت کنند چراکه موجبات افزایش کارآمدی نظام مدیریتی کشور را فراهم خواهد کرد.

بر اساس این گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی روز جمعه با حضور در بیت حضرت ایت الله وحید خراسانی در شهر قم با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

حضرت ایت الله وحید خراسانی در این دیدار لزوم توجه بیشتر به ترویج شعائر مذهبی و تمسک مستمر به تلاوت ورعایت معانی قران کریم را مورد تاکیدقرار داد و اظهار داشت: کلام حسن و مجاملت با بندگان خدا دستور دین و رمز نفوذ در دلهای انسانهاست.
این مرجع تقلید با دعا برای موفقیت مستمر مسوولان کشور در رفع مشکلات و خدمت به احاد مردم افزود: توجه خاص به دو اصل علم و امانت داری در انتخاب مدیران در ردیف ضرورت هایی است که موجبات افزایش کارامدی نظام مدیریتی کشور را فراهم خواهد کرد.
علی شمخانی در جریان این ملاقات تمسک به فرهنگ عاشورا و پیام تاریخ ساز قیام سیدالشهدا(ع)را رمز موفقیت و نفوذ معنوی انقلاب اسلامی بر شمرد و اظهار داشت: امنیت مثال زدنی در کشور ما که با وجودتلاش بی شائبه دشمنان، روز به روز بر استحکام ان افزوده میشود ریشه در باورهای عاشورایی خدمتگذاران بی ادعای عرصه امنیت در کشوردارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 12