همه چیز در کشور گران شده/ از دو قطبی کردن جامعه پرهیز شود

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: متأسفانه در رسانه ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آن که در کشور بایستی فقط یک مسیر و یک جهت باشد که آن هم میل به ولایت فقیه مشروعیت دارد.

خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز پنجشنبه در دیدار سردار نقدی اربعین را یک حرکت بسیجی خواند و گفت: عاشورا و اربعین یک مقطع زمانی محدود نبوده بلکه یک مکتب و فرهنگ و فکر است که میلیون انسان علیه استکبار جهانی فریاد می زنند.
این مرجع تقلید به خدمات بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات بسیج بسیار وسیع بوده و اخلاص و صفا و دلسوزی انقلابی گری بسیج ارزشمند و بزرگ است.
ایشان با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری که مبنی بر انقلابی بودن تصریح کرد: هر حرکت و قیامی که به حفظ انقلاب کمک کند باید از آن دفاع کرده و حتما تقویت کنید.
این مرجع تقلید با اشاره به آیه ۸ سوره منافقون تاکید کرد: باید در راستای عزت و عظمت اسلام قیام کرده و مردم را در برابر دشمن آماده کرد.
وی ۷ اصل قرآنی را برای عظمت اسلام ضروری خوانده و در همین خصوص بیان کرد: ایمان،تقوا،حکومتی قوی، وحدت،قدرت نظامی و شناخت دشمن و راه های نفوذ آن اصولی است که همواره مورد تاکید قران کریم و فرهنگ اهل بیت بوده است؛ باید بدانیم محور خدا بوده و نباید اختلاف کرد چرا که تشدد موجب سقوط خواهد شد.
حضرت آیت الله نوری همدانی افزود: متاسفانه در رسانه ها شاهد این هستیم که گویا در کشور دو جریان حاکم است، حال آنکه در کشور بایستی فقط یک مسیر و یک جهت باشد که آن هم میل به ولایت فقیه مشروعیت دارد.
وی همچنین به ضرورت قدرت نظامی و جهادی و سرآمدی در تجهیزات و امکانات دفاعی اشاره و افزود: راه های نفوذ دشمن را بایستی به طور دقیق بشناسیم تا اسلام همواه عزیز و عظیم بماند.
این مرجع تقلید با ابراز خرسندی از دیدار با مسؤولان بسیج تاکید کرد: دوست داشتم فرصت بیشتری را برای استماع گزارش های بسیج داشتم چرا که حرکت شجره طیبه بسیج بسیار عالی و مخلصانه بوده و روز به روز نتایجش عیان تر می شود.
وی همچنین به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره و تاکید کرد: متاسفانه در کشور همه چیز گران تر شده و مردم می خواهند بیکاری رفع شود؛ کسی نیز اشراف و نظارت بر این گرانی ها ندارد.

وی بسیج را در رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: الحمدالله بسیج موفق است و ضرورت حضور بیشتر بسیج در کشور احساس می شود تا شاهد حل شدن بیش از پیش مشکلات مردم باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 14