بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده است

حضرت آیت‌الله سبحانی اقدامات و مجاهدت های بسیج در عرصه های مختلف را اسباب خرسندی خود دانست و تاکید کرد که بحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده است.

خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سبحانی در دیدار سردار نقدی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های بی وقفه بسیج بیان کرد: آنچه امروز شنیدم اطلاعات جدیدی در خصوص مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود کرد.

وی ضمن تقدیر از حضور بسیج در عرصه تولید و کمک به نظام و مردم در عرصه اقتصادی بیان کرد: یقینا ملتی که بتواند روزی اش را خودش دربیاورد استقلال پیدا کرده و از اتکا به بیگانه بی نیاز خواهد شد.

این مرجع تقلید با ضروری دانستن علم و تجربه برای امر کشاورزی اظهار داشت: الحمدلله بسیج هم در علم و هم در تجربه موفق عمل کرده است که بنده از تلاش های بسیج بسیار سپاسگزارم.

وی در همین خصوص افزود: بسیج کار ارزشمندی در علمی کردن کشاورزی انجام داده و اگر کشاورزی ما علمی شود یقینا به قول الهی که در قرآن کریم تأکید شده است، از هر دانه می توان ۹۰۰ دانه برداشت کرد.

وی ضمن تأکید بر تقویت بعد اعتقادی بسیجیان یادآور شد: انتظار داریم تا بسیجیان در برابر شبهات القایی که دشمنان در فضای مجازی برای انحراف جوانان ایجاد کرده اند ورود کرده و با ارتباط و تماسی که با طبقات مختلف جامعه دارند در حفظ و تقویت اعتقادات دینی جوانان کشورمان بکوشند.

 مسؤولان باید در فضای مجازی به وظیفه خود عمل کنند

حضرت آیت‌الله سبحانی ضمن هشدار به مسؤولان مبنی بر توجه به فضای مجازی تأکید کرد: مدیران و مسؤولان، به ویژه وزارت ارتباطات وظیفه دارند تا در حفظ جوانان و عدم تخریب ارزش ها در میان فرزندانمان نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده و لازم است در این حوزه برنامه ریزی کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش ارزشمند بسیج در عرصه های گوناگون نظام اسلامی بیان کرد: بسیج الحمدلله هم در فضای دفاع مقدس و هم پس از آن نقش مؤثری داشته که امروز نیز در حوزه اقتصاد و فرهنگ فعالیت های ارزشمندی را انجام داده است که لازم است مسؤولان قدر نعمت بسیج را بدانند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 3