بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان پیرامون حواشی لغو سخنرانی مطهری در مشهد

SAM_0291
اتاق فکر تبلیغ خراسان در بیانیه ای ضمن تخطئه اقدام علی مطهری در اتهام به نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، این اقدام را موجب حاشیه سازی و غفلت متولیان امر از امور مهم کشور و دغدغه های اصلی مردم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در پی لغو سخنرانی اخیر علی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد و حواشی آن از جمله اتهام به امام جمعه مشهد، اتاق فکر تبلیغ خراسان با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر اهمیت حفظ شأن امام معصوم(ع) و نماینده ولی فقیه در استان، از رییس جمهور خواسته است قاطعیت در پیگیری را نسبت به حقوق اکثریت جامعه و بیت المال به کار گیرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

باتسلیت ایام عزاداری پیامبر گرامی اسلام  صلی الله علیه و آله و اهل بیت طاهرین

در پی اقدام دادستان محترم مشهد مقدس در پیشگیری از برگزاری یک مراسم خاص در روز اربعین حسینی، متاسفانه سخنران محترم با صدور نامه ای خاص خطاب به ریاست محترم جمهور ضمن وارد کردن اتهاماتی به نماینده محترم ولی فقیه در استان، مسائلی را مطرح کردند که موجب حاشیه سازی و حتی غفلت متولیان امر از امور مهم کشور و دغدغه های اصلی مردم گردیده است.

اتاق فکر تبلیغ استان خراسان، در این راستا نکاتی را به کلیه عزیزان و طرفین مسئله متذکر میگردد:

_حفظ حرمت و قداست امام رئوف علی ابن موسی الرضا ع و شهر مقدس  مشهد بر همگان لازم است.

_شان و جایگاه نماینده محترم ولی فقیه در استان  نباید بواسطه ظن و گمان عده‌اى مخدوش گردد که این امر خلاف تقوا و قانون مصرح شرع و کشور است، لذا سخنران محترم را دعوت به عذرخواهی در اسرع وقت می نماییم.

_جناب آقای دکتر علی مطهری، شایسته است نسبت به اظهارات قبلی خود پیرامون حضرت امام ابالحسن الرضا ع تجدید نظر و عذرخواهی نمایند.

_ریاست محترم جمهور و وزرای محترم را دعوت میکنیم تا این سرعت و قاطعیت در پیگیری را مصروف حقوق عامه مردم و بیت المال مسلمین نمایند، چرا که امروز مسائلی از قبیل اشتغال، مالیاتهای کمرشکن، رکود، حقوق های نجومی، اختلاسها و. …بمراتب اولویت بیشتری در نزد عموم مردم دارد.

_از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم نسبت به پیگیری حقوق اکثریت جامعه و تضییع بیت المال حساسیت بیشتری به خرج داده وبه متولیان امر شان و قداست شهر مقدس مشهد را  متذکر گردند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 12