حجت الاسلام مرویان حسینی : همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی و اتاق تبلیغ سبب رشد فضای تبلیغی استان شده و در ادامه نسبت به گسترش و موفقیت تبلیغ مؤثر خواهد بود.

SAM_0291
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان در مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان:مردم و مسؤولان از طرح هجرت و استقرار روحانی استقبال کردند
حجت الاسلام مرویان حسینی ضمن بیان گزارش فعالیت های تبلیغی محرم و صفر از استقبال مردم و مسؤولان شهر و روستاهای خراسان از طرح هجرت و استقرار روحانی در مناطق خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی و عضو اتاق تبلیغ خراسان در گزارشی از فعالیت های تبلیغی، از اعزام ۳۲۵۰ نفر مبلغ در دهه اول محرم خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۸۰۰ نفر از این تعداد اعزام کل مربوط به طرح های هجرت دراز مدت و استقرار هستند، گفت: در طرح هجرت ۳۵۰ نفر در طرح استقرار ۴۸۰ نفر و در طرح هدایت ۱۰۰ نفر مشغول به تبلیغ دین مبین هستند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان ضمن بیان تفاوت های این سه طرح به لحاظ ساختاری و تامین هزینه از کارکرد مشترک آنها گفت و از حضور در حاشیه شهر و فعالیت در این بخش به کمک شهرداری مشهد خبر داد.

مدیر کل تبلغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مردم و مسؤولان اماکن تبلیغ از استقرار روحانی استقبال زیادی کردند، گفت: در حال حاضر در روستاهای تلفیقی روحانی مستقر داریم و در روستاهای بالای دویست خانوار نیز مبلغ مستقر کردیم که البته در مواردی کمتر از این جمعیت هم پوشش داده شده است.

حجت الاسلام مرویان حسینی با اشاره به فعالیت های دهه آخر صفر و کاروان های پیاده، افزود: در ایستگاه های بین راه مبلغ مستقر کردیم در برخی ایستگاه های بزرگ در حدود ۱۵ تا ۲۰ مبلغ داشتیم که مشغول فعالیت تبلیغی بودند.

وی گفت: در بین زائران پیاده شیعه، اهل سنت نیز در سه سال گذشته با جمعیت قابل توجهی حضور داشتند که سه سال پیش حدود ۳۵۰ نفر و سال گذشته با ۷۰۰ نفر و امسال با جمعیتی حدود ۱۰۷۰ نفر اعم از مولوی و مردم عادی از گلستان و کردستان و شهرهای خراسان رضوی در پیاده روی پایان صفر به سمت مشهد شرکت داشتند.

حجت الاسلام مرویان حسینی افزود: محبت و احساس و اشک و سوز آنها نسبت به اهل بیت(ع) صحنه هایی بود که بخشی از تبلیغات منفی دشمنان را خنثی می کند و وجود یک جریان محب اهل بیت را در بدنه اهل سنت نشان می دهد که توطئه ها علیه وحدت را بی ثمر می گذارد.

عضو اتاق تبلیغ خراسان در ادامه گزارشی از فعالیت ها در حاشیه شهر مشهد با همکاری شهرداری، بسیج و نهادهای دیگر ارائه داد و گفت: هر هفته برای مبلغان این بخش جلسات آموزشی برگزار می شود که با تهیه حدود ۵۰ سرفصل از محتواهای تبلیغی و اساتید اتاق فکر در امور مختلف مبلغان را به روز می کنیم.

وی افزود: اگر نکاتی از باب تشویق و یا جلوگیری روند تبلیغ نسبت به مبلغان و فعالیت های آنها در نظر اعضای اتاق فکر است به ما منتقل کنند تا در جلسات ماهانه مبلغان طرح و پیگیری شود.

حجت الاسلام مرویان حسینی در پایان گفت: همکاری ها بین تبلیغات اسلامی و اتاق تبلیغ سبب رشد فضای تبلیغی استان شده و در ادامه نسبت به گسترش و موفقیت تبلیغ مؤثر خواهد بود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = 8