عضو اتاق تبلیغ خراسان : اسناد محرمانه و طبقه بندی شده جنایت برخی جریان های داخلی در فتنه ۸۸

 
حجت الاسلام پژمانفر در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛
رییس کمیسیون فرهنگی تأکید کرد: در مسأله فتنه ۸۸ توانستیم انسجام گسترده ملی داشته باشیم و کسانی که به عنوان جریان های نفاق نقش بازی می کردند و همراه نظام نبودند از قطار انقلاب پیاده شدند و انقلاب توانست با یک آبدیدگی و انسجام بالاتر مسیر خود را ادامه دهد.
 

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: انقلاب اسلامی در مسیر خود با مشکلات بسیار زیادی شده است.

وی افزود: این مشکلات روز به روز سبب استحکام و تقویت بنیه های اساسی جمهوری اسلامی بوده است، دفاع مقدس یک موضوع بسیار سختی بود که بر اساس شرایطی که به کشور تحمیل شد توانستیم بزرگترین تهدید را تبدیل به فرصت کنیم، اگرچه هزینه های بسیاری دادیم اما اقتدار، پیشرفت و توانمندی های بسیار در کشور به دست آمد.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان این که حادثه فتنه سال ۸۸ مسأله ای بسیار پیچیده و چند بعدی بود، اظهار داشت: جنگ تحمیلی یک موضوع نظامی بود اما از لحاظ فرهنگی همه مردم پای مسأله دفاع مقدس بودند ولی در فتنه ۸۸  مسأله ای رقم خود که جریان های داخلی و خارجی مسیری را در پیش گرفتند که کشور را به شکاف عمیق مردمی برسانند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فتنه ایجاد شکاف مردمی بود، درایت رهبری بزرگوار انقلاب و حضور پر رنگ مردم در تبعیت از رهبری سبب شد که نه تنها این شکاف در جامعه شکل نگرفت بلکه یک انسجام گسترده در جامعه با یک بصیرت بالا ایجاد کرد.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان این که انسجام مردم همراه با بصیرت و عبور از نقطه بحران شدید بود، ابراز داشت: تجلی این موضوع در ۹ دی بود، ۹ دی  تجلی انسجام ملی مردم همراه با بصیرت در مسیر اطاعت از رهبری در برابر همه جریانات داخل و خارج بود.

وی عنوان کرد: این مسأله ساده ای نیست که به راحتی بتوانیم از کنار آن بگذریم، عمق اتفاق هنوز به دلیل طبقه بندی بودن برخی مسائل قابل دسترسی برای مردم نیست تا بدانند چه جریان های براندازی در کشور برنامه ریزی کرده بودند که کشور را تا مرحله سقوط و حتی موضوعات جریان های کشورهای دیگر، رابطه با آمریکا و حضور آمریکایی هایی در منطقه و مسائل پیامدهای آن برسانند.

رییس کمیسیون فرهنگی خاطرنشان کرد: ما خیلی از مسائل را می دانیم که به دلایلی نمی شود از عمق جنایت صورت گرفته رونمایی کرد اما مهم این است که ما در مسأله فتنه ۸۸ توانستیم انسجام گسترده ملی داشته باشیم و کسانی که به عنوان جریان های نفاق نقش بازی می کردند و همراه نظام نبودند از قطار انقلاب پیاده شدند و انقلاب توانست با یک آبدیدگی و انسجام بالاتر مسیر خود را ادامه دهد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 16