جهاد فرهنگی مهمترین رسالت اندیشمندان و عالمان دینی است/امروز نباید به دفاع فرهنگی اکتفا کرد

خبرگزاری فارس: امروز نباید به دفاع فرهنگی اکتفا کرد

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: برای پاسداری از ارزش های اسلامی امروز  دفاع فرهنگی کافی نیست و باید به دشمنان اسلام تهاجم فرهنگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی مشیری در گفت و گو با روابط عمومی اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: اگر دیروز شهدا در مقابل دشمنان دفاع نظامی کردند امروز دفاع فرهنگی بر عهده ماست و این مهم همان دفاع مقدس و ادامه جهاد و شهادت است.

وی با بیان اینکه سفیر انگلیس در سفر به کربلا  گفته بود باید در کربلا سرمایه‌گذاری کنیم گفت: با توجه به سابقه استعمار پیر انگلیس در فرقه سازی و ایجاد درگیری در جهان اسلام، این یک زنگ خطر و هشدار جدی است.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در این زمینه افزود: دلسوزان مکتب تشیع و علمای جهان اسلام باید در این زمینه توجه ویژه داشته و هوشیار باشند چرا که جهاد فرهنگی مهمترین رسالت اندیشمندان و عالمان دینی است .

مشیری با اشاره به اینکه نتیجه سرمایه گذاری انگلیس تاسیس بهائیت در ایران و وهابیت در عربستان است گفت: امروز سرسپردگان انگلیس که خود را اسلام ناب قلمداد می‌کنند، مجری دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند به طوری که در مقابل اهانت به مقدسات اسلامی سکوت کرده و حتی خود به تخریب مساجد و آثار اسلامی می پردازند.

استاد دروس عالی حوزه علمیه خراسان افزود: امروز به دفاع فرهنگی نباید اکتفا کرد بلکه باید به دشمنان اسلام تهاجم فرهنگی کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 11