پژوهش ها ناظر به نیاز روز جامعه باشد/ با ۴۵ مرکز فرهنگی دنیا در ارتباط هستیم

حجت الاسلام و المسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه

در حال حاضر ۷۰۰۰ مبلغ در حوزه‌های مختلف داریم که فعالیت اصلی آنان تولید محتوا است و با ۴۵ مرکز فرهنگی دنیا در ارتباط هستیم. حجت الاسلام و المسلمین نبوی به همراه مدیران معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه در بازدید از اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه در نشستی با مدیران این اداره کل گفت: تعامل کارهای پژوهشی در سازمان‌ها، باید با ساختار متناسب باشد و پژوهش مورد تأکید مقام معظم رهبری آن است که ناظر به نیاز باشد.

وی به ظرفیت‌های بزرگ معاونت تبلیغ اشاره و افزود: در حال حاضر حجم کارهای انجام شده توسط این معاونت بسیار زیاد است که می‌طلبد رسانه ملی در پوشش آنها عزم جدی داشته باشد.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه  ایجاد ۱۷۰۰ مدرسه امین و طرح های تبیان. پیوند آسمانی و ثقلین را از جمله طرح های اجرا شده در معاونت تبلیغ بر شمرد.

وی به آسیب‌های فضای مجازی اشاره و گفت: تعبیر مقام معظم رهبری این است که در فضای مجازی جوان را به قتل می‌رسانند که این تعبیر بسیار دقیق و مبتنی بر آموزه‌های قرنی است.

حجت الاسلام و المسلمین نبوی گفت: در حال حاضر ۷۰۰۰ مبلغ در حوزه‌های مختلف داریم که فعالیت اصلی آنان تولید محتوا است و با ۴۵ مرکز فرهنگی دنیا در ارتباط هستیم.

در ادامه مدیران کل مجموعه معاونت تبلیغ نیز گزارشی از فعالیت‌های مجموعه خود را ارائه نمودند.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام و المسلمین نهاوندی مدیرکل پژوهش های اسلامی رسانه، تربیت مبلغین رسانه ای را مورد نیاز رسانه دانست و همایش مشترک مبلغین رسانه شناس را پیشنهاد داد.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه بر مأموریت اصلی این اداره کل که ایجاد حلقه وصل حوزه علمیه و رسانه ملی است اشاره و ظرفیت‌های تعامل در مجموعه را بر شمرد.

خاطرنشان می شود: در پایان این نشست، مقرر شد کارگروهی از دو طرف معرفی تا ظرفیت‌های همکاری شناسایی و اجرایی گردد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 12