بیانیه اتاق تبلیغ خراسان پیرامون تحصن علمای خراسان جنوبی

نماینده محترم ولی فقیه،ائمه محترم جمعه و جماعات، طلاب و فضلای محترم خراسان جنوبیسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
بصیرت،غیرت ،شجاعت، دین مداری،و ملجا بودن برای توده مردم، از صفات عالمان ربانی و بندگان صالح خداست.
همانانکه جهاد فی سبیل الله را با جان و مال و آبروی خویش به انجام میرسانند و مصداق فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما قرار میگیرند.
امروز شما برادران بزرگوار با قیام لله خود، موجب عظمت و افتخار حوزه های علمیه هستید و با عمل  صالح و عالمانه خود ثابت کردید که حوزه انقلابی یعنی حوزه ای علمی، فهیم، مدبر،پیش رو،مقاوم،حق طلب،و سازش ناپذیر.
والبته بدانید که در این مسیر پر افت و خیز، تنها نبوده و برادران شما در تمام حوزه های علمیه در کنار شما هستند، و صد البته خداوند متعال یار و همراه شماست که من کان لله کان الله له.
برادران شما در اتاق تبلیغ خراسان،ضمن تبریک این مجاهدت عالمانه به شما اعزه و اعلام همراهی با شما بزرگواران،از هیچ اقدام موثری در راستای مطالبات بر حق شماعزیزان دریغ نخواهند ورزید، و بر حفظ انسجام و پایداری شما،بر اساس رهنمودهای نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان تاکید نموده،از مسئولان محترم ذی ربط، به ویژه ریاست محترم جمهوری و وزیر محترم کشور انتظار دارند تا بر اساس تدبیر و عقلانیت،و مردم سالاری دینی و احترام به خواست عمومی ،این گره را باز نموده و آرامش را نه تنها به خراسان جنوبی،که به تمام کشور باز گردانند،و در آستانه سال جدید،امیدی مجدد در دل مردم زحمتکش خراسان جنوبی ایجاد نمایند.
والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین
اتاق تبلیغ خراسان
https://telegram.me/otaqe






۲ نظرات برای بیانیه اتاق تبلیغ خراسان پیرامون تحصن علمای خراسان جنوبی

  1. محمدزاده گفت:

    احسنت بسیار عالی بود

  2. علی گفت:

    حمایت از طلاب بیرجندی ،الان تکلیف همه ماست.باید سایر نهادهای حوزوی هم حمایت کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 10