شناسایی مبلغان توانمند برای اعزام به دانشگاه ها

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان بیان کرد: با توجه به نیاز و حضور طلاب در دانشگاه ها، شناسایی مبلغان توانمند و برگزاری مصاحبه های تخصصی برای اعزام مبلغ به مراکز آموزش عالی یکی از برنامه های در حال اجراء این معاونت است.حجت الاسلام محمد فردوسی پور با بیان اینکه معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در جهت توانمندسازی مبلغین برای گروه ها و مخاطبان مختلف جامعه برنامه ریزی های متعددی را ایجاد کرده است، مطرح کرد: با توجه به نیاز و حضور طلاب در دانشگاه ها، شناسایی مبلغان توانمند و برگزاری مصاحبه های تخصصی برای اعزام مبلغ به مراکز آموزش عالی یکی از برنامه های در حال اجراء این معاونت است.
معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان درباره چگونگی انتخاب متقاضیان برای این امر، خاطر نشان کرد: مصاحبه تخصصی نسبت به تبلیغ، مسائل دینی، شبهات روز و نیازهای دانشجویان انجام می شود و از میان متقاضیان، افرادی برای تبلیغ در دانشگاه انتخاب خواهند شد که با توجه به مسائل مدنظر با استفاده از ابزارها و امکانات روز دنیا در راستای تبلیغ نوین در ابزارهای روز، توانمند باشند.
حجت الاسلام فردوسی پور افزود: بحث تاثیرگذاری طلاب در جوانان و دانشگاهیان یکی دیگر از ضروریات انتخاب مبلغان است که طلاب مبلغ  باید علاوه بر پاسخ گویی به مباحث دینی در جذب جوانان به معارف و علوم دین اسلام نیز تاثیرگذار باشند.

اعلام آمادگی بیش از ۵۰۰ مبلغ در طرح تبلیغی دانشگاه ها
معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی مبلغان یکی از ضرویات طرح اعزام است، گفت: بر اساس فراخوان انجام شده در سطح مدارس علمیه، ۸۵ طلبه از مدارس علمیه برادران و ۴۵۷ طلبه از مدارس علمیه خواهران برای تبلیغ در محیط های آموزشی مدارس و دانشگا ها اعلام امادگی کردند.
وی با توجه به ثبت نام بیش از ۵۰۰ نفر مبلغ توانمند پس از اعلام فراخوان، مطرح کرد: برای پذیرش محدودیت تعداد نداریم و افرادی که در مصاحبه پذیرفته شوند و توانایی لازم را در مباحث ذکر شده داشته و مورد قبول باشند می توانند فعالیت تبلیغی خود را با معرفی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در مدارس آموزش و پرورش و دانشگا ها آغاز کنند.
حجت الاسلام فردوسی پور در پایان تصریح کرد: اعزام مبلغان به خوابگاه های دانشجویی، مدارس و مراکز آموزش عالی در جهت رفع نیازها و پاسخ به شبهات روز کودک، نوجوان و جوانان در مدارس آموزش و پرورش و در سطح دانشگاه ها است.

 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 7 =