دبیراتاق تبلیغ خراسان: حضرت زهرا الگوی همه فرزندان باارزش انقلابی است

دبیر اتاق تبلیغ:امروز پرچم زنده نگه داشتن اسلام در دستان سه سید و سه فرزند حضرت زهرا است، بیان کرد: آن روزی که دنیا می خواهد اسلام را بر زمین بزند، بچه های حضرت فاطمه(س) علمدار می شوند و همه باید بدانند که الگوی رشادت های ما حضرت فاطمه زهرا(س) است که یک تنه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان با بیان این که بشر اگر امروز به انسانیتش افتخار می کند به برکت رسول الله(ص) است، گفت: حضرت زهرا(س) خانمی الگو برای همه فرزندان باارزش انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام محمد هادی مشیری، عضو اتاق تبلیغ خراسان شب گذشته در تربت حیدریه با بیان این که قراردادن سوره کوثر در کنار سوره نصر موجب افزوده شدن به عظمت آن می شود، گفت: خداوند متعال با نزول سوره کوثر دو مأموریت خواندن نماز و قربانی کردن شتر را برای پیامبر گرامی اسلام(ص) واجب می کند.

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام(ص) در شرایط سخت آن زمان و گرمای طاقت فرسای عربستان به تبلیغ می رفتند و در راستای هدایت بشریت و راهنمایی آنان به دین مبین اسلام از هیچ گونه تلاشی دریغ و مضایقه نمی کردند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان با بیان این که خداوند متعال هر نعمتی را به هر بشری عنایت نمی کند، خاطر نشان کرد: جبرییل برای رسول خدا(ص) سیبی فرستادند که پس از شکافتن سیب از سوی ایشان نوری از آن خارج شد؛ به رسول الله اینطور بیان شد که این نور حاصل خلقت حضرت فاطمه الزهرا(س) است.

حجت الاسلام مشیری با بیان این که بشر اگر امروز به انسانیتش افتخار می کند به برکت رسول الله است، یادآور شد: حضرت زهرا(س) خانمی الگو برای همه فرزندان باارزش انقلابی است و امروز الگوی مقاومتی جز او در منطقه نمی شناسیم.

وی با بیان این که امروز پرچم زنده نگه داشتن اسلام در دستان سید علی خامنه ای و سید حسن نصر الله است، بیان کرد: آن روزی که دنیا می خواهد اسلام را بر زمین بزند، بچه های حضرت فاطمه(س) علمدار می شوند و همه باید بدانند که الگوی رشادت های ما حضرت فاطمه زهرا(س) است که یک تنه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان فاطمه زهرا(س) را الگوی همه بشریت دانست و با بیان این که ایشان با آن پهلوی شکسته تا آخرین لحظات عمر خویش دست از حمایت همسر خویش حضرت علی(ع) برنداشتند، اظهار کرد: ملت ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خوبی نشان دادند که در هیچ شرایطی دست از اسلام، نظام و انقلاب بر نمی دارند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 1 =