عضو اتاق تبلیغ خراسان:نا امیدی نیروها از آفات انقلاب اسلامی است

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که استمرار و پایداری راه حق نیازمند تلاش نیروهای انقلابی است، گفت: پایداری انقلاب اسلامی نیازمند آگاهی های گسترده در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدرضا جواهری، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد، عصر امروز در نشست رویش فرهنگ با موضوع بسترهای تحقق شعار سال و نقش مخاطبان با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) اظهار کرد: بنا به تعبیر این امام، هیچ حرصی همچون رقابت، مسابقه، تلاش و کوشش در رسیدن به درجات عالی نیست.

وی ادامه داد: بدون هیچ شک و تردیدی حرص و اراده ما باید در مسیر رشد، کمال و رسیدن به درجات متعالی باشد و این حدیث آن حرص مثبت را یادآوری می کند که هیچ حرصی همچون رقابت در تلاش و کوشش نیست، انقلاب اسلامی نیز در این راه آغاز شد و ان شاء الله با عنایت پروردگار متعال ادامه پیدا می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که ما نیز در جلسات رویش فرهنگ در مسیر تعالی به سوی درجات متعالی گام بر می داریم، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده امام باقر(ع) باید از سستی، تنبلی، ناامیدی و بی حالی فاصله گرفت چراکه آن کسی که تنبل باشد حقی را ادا نمی کند و یکی از آفات انقلاب اسلامی خستگی نیروها و ناامیدی و تنبلی آنان است.

حجت الاسلام جواهری با بیان این که استمرار و پایداری راه حق نیازمند تلاش نیروهای انقلابی است، بیان کرد: پایداری انقلاب اسلامی نیازمند آگاهی های گسترده در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی است و جلسات رویش فرهنگ نیز با هدف بازشناسی نظریه های مقام معظم رهبری در جهت شعار سال برگزار می شود.

وی با بیان این که رهبر انقلاب همواره شعار سال را متناسب با شناخت زمان، جامعه و نیازهای درون آن انتخاب می کنند، یادآور شد: در همین جهت یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز رقابت در راستای درجات متعالی و دوری از کم کاری است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 7 =