عضو اتاق تبلیغ خراسان : دولت اعتقادی به ظرفیت‌های داخلی کشور ندارد

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کم‌کاری دولت در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دولت باید بداند که جریان‌های خارجی یا حرکات نمایشی و رسانه‌ای نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند.

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به  کم‌کاری دولت درباره اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت:  دولت در ۴ سال گذشته تمام همت خود را بر جلب رضایت جریان‌های خارجی معطوف کرده و همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد مذاکرات با آمریکا قرار داد که قابل اعتماد نیست.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر افزود: امیدواریم که دولت در این چند ماه اخیر تلاش کند کشور بیش از این دچار چالش نشود و سعی داشته باشد که یک نقطه مثبتی از خود به ثبت برساند.

وی بیان داشت: دولت باید امسال ظرفیت خود را برای تولید و اشتغال قرار دهد؛ اما متاسفانه در همین چند روز شروع سال به جز چند حرکت نمایشی و تبلیغاتی هیچ اقدامی صورت نگرفت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز رئیس جمهور و وزرای آن همه در راستای یک حرکت نمایشی سیر می‌کنند که نه تنها برای مردم و تولیدکنندگان امید ایجاد نکرده بلکه ناامیدی در آنها را تشدید می‌کنند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر ادامه داد: مردم دنبال کسی هستند که مشکلات آنها را برطرف کند، قوه مجریه ای باید به مسائل اقتصادی کشور توجه کند و با توجه به ظرفیت های داخلی به حل مسائل بپردازد.

وی افزود: متاسفانه امروز بخش قابل توجهی از وزرا و دولت نظرشان بر این است که تنها از ظرفیت‌های خارجی استفاده شود در حالیکه آنچه از ناحیه کشورهای استکباری نشان داده می‌شود سرابی بیش نیست که نمونه بارز آن مسیر شکست خورده برجام است طرف مقابل ما به هیچ یک از تعهدات خود نه تنها عمل نکرد که بر خلاف آن رفتار کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات به کسی رای دهند که کشور را با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی از چالش اقتصادی خارج کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 9