شبکه کشوری تبلیغ با محوریت حوزه علمیه خراسان راه اندازی شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی راه اندازی مرکز آموزش جامع برای شبکه تبلیغ کشور با محوریت حوزه علمیه در مشهد را پیشنهاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفیان در نشستی با مدیر حوزه علمیه خراسان، راه اندازی مرکز آموزش جامع برای شبکه تبلیغ کشور با محوریت حوزه علمیه در همجواری مضجع منور امام هشتم را پیشنهاد کرد.
وی با اشاره به ظرفیت گسترده تبلیغ در خراسان رضوی، گفت: نسبت به تربیت و پرورش مبلغان و حضور آنان در این عرصه به حوزه علمیه نیاز است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: ظرفیت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان می تواند به صورتی باشد که نظام خانواده، مسجد، هیئت و … را پوشش دهد که با تداوم آموزش انجام می شود و مدنظر سازمان تبلیغات اسلامی است.
وی اضافه کرد: انتظار می رود ظرفیت پژوهشی حوزه علمیه خراسان در عرصه عملی در اختیار این اداره کل قرار گیرد و کارهایی مشترک انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین لطفیان با بیان اینکه مسجد و حوزه انقلابی  دغدغه اساسی است که نسبت به این امر مهم اهتمام ویژه ای باید داشت، ابراز کرد: ظرفیت فارغ التحصیلان خواهر نیز موضوعی است که می تواند در میان جامعه بانوان آثار و برکات مناسب و مطلوبی داشته باشد که در برابر تهدیدها و آسیب ها فعالیت خوبی خواهد بود.
وی به نهضت قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: ظرفیت قرآنی مناسب و مطلوبی با رویکرد آموزشی ساختاری در روستاها ایجاد شده است ولی برای رویکرد مفهومی و سبک زندگی قرآنی به همکاری بیشتر حوزه علمیه خراسان نیاز است.
گفتنی است، در این نشست قرار شد میان حوزه علمیه خراسان و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تفاهم نامه ای تدوین و امضا شود
.





دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 5 =