باید در مقابل فرهنگ طاغوتیان و ظالمان هوشیار باشیم

 حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که باید در مقابل فرهنگ طاغوتیان و ظالمان هوشیار باشیم. گفتند: حضور حداکثری مردم در روز انتخابات ۲۹ اردیبهشت، پشتیبانی از انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای سه گانه ارتش، سپاه و ناجا،‌ ضمن تبریک ایام ولادت حضرت ابی عبد الله(ع) برحضور حداکثری مردم در روز انتخابات ۲۹ اردیبهشت تاکید کردند وگفتند: حضور حداکثری  در حقیقت پشتیبانی از انقلاب و اسلام است.

این مرجع تقلید با تاکیدبر اینکه «کُلُّ یَوْمٍ عَاشُورَا و کُلُّ أَرْضٍ کَرْبَلاء» اختصاص به یک زمان  ندارد، همان طور که یزید مربوط به زمان خاصی نیست، افزودند: باید سعی کنیم در مقابل فرهنگ طاغوتیان و ظالمان هوشیار باشیم.

معظم له با بیان اینکه امام راحل روحانی مجاهد و انقلابی قهار بودند که توانستند، قوانین دین را اجرا کنند و دشمنان را  از کشور بیرون نمایند و با مجاهدت خود و پشتیبانی مردم هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب را در هم شکنند، ابراز داشتند: امام راحل، اسلام را به مردم معرفی کردند که دارای ارکانی مانند امر به معروف و نهی ازمنکر است، باید سعی شود درجامعه  امر به معروف اجرا شود و همه با همکاری هم مردم را به خوبی  دعوت و از بدی برحذر داشت.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه خدای متعال انسان را خلق کرد و درکنار او ۱۲۴ هزار پیامبر(ص) قرار داد تا از این طریق بتواند بشر را هدایت کند گفتند:  مربیان  الهی آمده اند تا به وسیله قوانین الهی بشر به تکامل رهنمود کنند و او را از مسیر جهالت و گمراهی نجات دهند و به انسان بفهمانند، تنها راه هدایت و رسیده به کمال لبیک گفتن به ندای انبیاء(ع) است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 4