اخلاق انتخاباتی چیست؟

نظر آزاد؛
آنان که در صدد ورود به عرصه انتخابات هستند و قصد تصدی پست های مهم در نظام اسلامی را دارند لازم است معیارهایی را در وجود خود جستجو کنند.

اخلاق انتخاباتی موضوعی است که این بار جوابش را از مخاطبان خبرگزاری رسا خواهیم پرسید، در این مقام درصددیم تا نظرات مخاطبان و کاربران گرامی خبرگزاری رسا را در این موضوع منتشر کنیم. مصادیق اخلاق انتخاباتی را چه چیزی می دانید؟ به نظر شما رعایت اخلاق چه ارتباطی با اصلح بودن یک نامزد دارد؟ صداقت در رفتار یک نامزد انتخابات تا چه اندازه مهم است؟ به نظر شما رعایت اخلاق چه ارتباطی با حفظ مصالح عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد؟

شما می توانید از طریق شماره ۰۹۱۹۲۹۵۰۸۱۸ درتلگرام یا در پایین این خبر در بخش نظرات، نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را با اسم واقعی یا مجازی خود بیان کنید./۹۰۱/

حسن حسینی- اردبیل: از آن جایی که در جامعه کنونی که به سوی جامعه اسلامی و قرآنی در حرکت است، رقابت های انتخاباتی معنا و مفهوم خاصی یافته و پذیرش مسئولیت و نقش های اجتماعی اکثرا به عنوان یک ارزش دنیوی و نه مسئولیت و تکلیف الهی مورد توجه قرار گرفته است، لازم است تا سخن از برخی از اخلاق اسلامی در حوزه رقابت های اجتماعی سخن به میان آید و نسبت به رویه ضداخلاقی و انسانی و الهی هشدار داده شود.

حمید جعفرپور- قم: نامزدهای انتخابات باید به معرفی خود بپردازند و از عیب جویی و عیب زدن به دیگران خودداری کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 8