نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی: وضعیت اقتصادی کشور قابل قبول نیست

عضو اتاق تبلیغ خراسان گفت: مهم‌ترین موضوع و مشکل موجود کشور، وضعیت اقتصادی است که این وضع قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی در مراسم شب قدر بیست‌وسوم که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد با بیان اینکه شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، شب دعا و معنویت است و شب زنده‌داری در این شب ثواب بالایی دارد، اظهار کرد: امشب شب مذاکره العلم است که مراد از آن بحث علمی است، که زمینه‌ساز تحول در انسان باشد.

وی با تاکید بر اینکه در این شب بزرگ باید کارها را به خداوند واگذار کرد، اظهار کرد: خداوند کسانی را که دوست دارد به آنها گرفتاری بیشتری هم می‌دهد و اولیای الهی اگر بلا هم بیاید باز هم راضی هستند و خدا را شاکرند.

نماینده مردم مشهد وکلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شب قدر زمان بیدار شدن دل، توبه و تصمیم بر انجام اعمال صالح است، فرشتگان در این شب تقدیر یکساله انسان‌ها را به امضای امام عصر(عج) می‌رسانند بنابراین در شب قدر باید همه خودمان را به خداوند بسپاریم.

عضو اتاق تبلیغ خراسان همچنین در خصوص اهمیت شب‌های قدر، اظهار کرد: در شب‌های قدر باید تلاش کرد که به توبه واقعی دست یافت.

وی با بیان اینکه بهشت نشانه کرم و رحمت خداوند و جهنم نشانه عدل ایشان است، ابراز کرد: ولایت امیرمومنان امام علی(ع) سبب رسیدن به بهشت و رد آن عامل جهنمی شدن انسان است.

نماینده مردم مشهد وکلات افزود: خداوند متعال در قرآن کریم به بندگان گناهکار خود وعده داده در صورت توبه و بازگشت آنها را بخشیده و آبرویشان را حفظ می‌کند بنابراین در این شب‌ها باید اعمال و رفتار خود را مورد بررسی قرار داده و با تصمیم‌گیری همراه با تعقل از آن توبه کرد

 بحرینی تکلیف انسان را کسب تقوا خواند و عنوان کرد: خداوند در دنیا به همگان روزی می‌دهد اما برای آخرت و ورود به بهشت انسان خود باید تلاش کند که یکی از راه‌های آن کسب تقوا و انجام عمل صالح است.

عضو اتاق تبلیغ خراسان  با  تاکید بر اینکه شب قدر زمان بیدار شدن دل انسان است، عنوان کرد: امام عصر(عج) صاحب عالم امر هستند فرشتگان در شب قدر از این عالم پیام آورده و تقدیر یکسال انسان‌ها را به امضای امام عصر(عج) می‌رسانند.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اهمیت زنده شدن دل انسان در شب قدر، خاطرنشان کرد: زمانیکه دل انسان در شب قدر بیدار شده و توبه کرد باید به کسب معرفت الهی پرداخته و تصمیم جدی داشته باشد که پس از آن به اعمال نیک می‌پردازد.

 بحرینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انسان باید در برابر خداوند خاشع باشد، افزود: یکی از عوامل خشیت این است که انسان حقارت خود را در برابر عظمت الهی درک کند و هرچه بیشتر در این زمینه تامل کند، بیشتر زمینه خشوع برای او فراهم می شود

وی تصریح کرد: رابطه قطعی بین ایمان و خشوع وجود دارد و این بدان معناست که مومن واقعی باید در برابر خالق خود خاشع باشد.

  نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور قابل قبول نیست، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع و مشکل موجود کشور، وضعیت اقتصادی است که این وضع قابل قبول نیست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 3