مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی خبر داد؛ طلاب بیشترین ثبت نام کنندگان در طرح خدمت یاران رضوی

حجت الاسلام فرازی نیا گفت: مدت ۱۰ ماه است که طرح خدمت یاران رضوی آغاز شده و طلاب علوم دینی در سطح کشور بیشترین افراد ثبت نام کننده را تشکیل می دهند.
 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم  افتتاحیه مراسم اعتکاف طلاب برادر حوزه علمیه خراسان که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه همه قوای خود نسبت به مقوله زائر، زیارت، مزور، خادم، خدمت و مخدوم طبق حکم مقام معظم رهبری برای تولیت آستان قدس، را بکار می بریم ، هدف آستان قدس رضوی را خدمت به زائران امام هشتم عنوان کرد.

عضو هیات امنای اناق تبلیغ خراسان با بیان اینکه مخدوم همان فرهنگ و زائران رضوی است و در حریم انجام می شود که مورد تکریم است، گفت: مدت ده ماه است که طرح خدمت یاران رضوی شروع شده و طلاب علوم دینی در سطح کشور بیشترین افراد ثبت نام کننده را تشکیل می دهند.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی افزود: این دسته از افراد ابتدا خادم فرهنگی و تبلیغی و سپس افتخاری و در نهایت رسمی می شوند و نیازی به حضور در حرم نیست و تنها حضور و خدمت درحرم رضوی در مدت سالی چهار پنج مرتبه کافی است.

حجت الاسلام والمسلمین فرازی نیا بررسی اهداف اعتکاف، شناخت مسجد و آباد و عمران کنندگان آن و امام جماعت به عنوان مدیر این پایگاه دینی را مهم خواند  و یاد آور شد که طلاب  می توانند از  فرصت  اعتکاف برای آشنایی با وظایف و رسالت  خود بهره ببرند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 18