در گفت و گو با رسا مطرح شد؛ بیانیه اتاق تبلیغ خراسان در پی پاسخ کوبنده سپاه به تروریست های داعش

در این بیانیه آمده است: بدون تردید این اقدام به هنگام، شجاعانه و هوشمندانه هدیه ارزشمندی به خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اخیر بود.

حجت الاسلام حسین عباسی، مسؤول روابط عمومی و دبیرخانه اتاق تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از صدور بیانیه اتاق تبلیغ خراسان در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروهک تروریستی داعش خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

خداوند متعال را شکرگزاریم که یک بار دیگر با دستان توانمند فرزندان غیور و انقلابی ملت بزرگ و مسلمان ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار نظامی این ملت در انظار جهانیان و در مقابله با پدیده شوم تروریسم به نمایش گذاشته شد.

بدون تردید این اقدام به هنگام، شجاعانه و هوشمندانه هدیه ارزشمندی به خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اخیر و همه ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان بود و جمهوری اسلامی ایران مرحله جدید و بسیار مهمی را در مقابله با تروریست های مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان منطقه ای این کشور آغاز کرد.

اتاق تبلیغ خراسان ضمن تقدیر و سپاس فراوان از این اقدام انقلابی حمایت قاطعانه و گسترده خود را از سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای مسلح اعلام می نماید.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 16