رسانه های دینی پاسخگوی شبهات دشمنان علیه اسلام باشند

رسانه های دینی پاسخگوی شبهات دشمنان علیه اسلام باشند
حضرت آ‌یت الله صافی گلپایگانی با اشاره به وجود فتنه ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زاده می شود، تأکید کرد: همه در مقابل این شبهات مسؤول هستیم ورسانه های دینی باید به این شبهات پاسخ دهند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار مدیر و مسئولان شبکه رادیویی معارف وجود این رادیو را یک خیر کثیر در میان نظام رسانه ای کشور دانست و تاکید کرد:برنامه های رادیو معارف باید مردم را به دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام خوش بین کند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار که در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سالروز تاسیس شبکه رادیویی معارف انجام شد،با ابراز خرسندی از برنامه های رادیو معارف، این رادیو را رسانه ای پر منفعت برای جامعه دانست و خاطر نشان کرد: تببین اموزه های دین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام کاری بسیار با ارزش و باعث افتخار است و یک ساعت کار در آن ثواب فراوانی دارد که قابل شمارش نیست.

وی با بیان این مطلب که رادیو معارف یک فرصت مغتنم برای مردم و یک توفیق بزرگ برای دست اندرکاران این رادیو است تصریح کرد: معارف اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) معارفی ناب و اصیل است که رسانه ها و بخصوص رادیو معارف باید آن را به همه دنیا عرضه کنند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نبود موسیقی سازی در رادیو معارف را ویژگی ارزشمند این رسانه دینی برشمرد و با تاکید بر تکرار آموزه ها و اعتقادات دینی در هر جایگاه و مناسبتی گفت: رادیو معارف جایگاه بسیار مناسبی برای تبیین اعتقادات و اخلاقیات است.

این مرجع تقلید با اشاره به وجود فتنه ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زاده می شود تاکید کرد: همه در مقابل این شبهات مسئول هستیم و رادیو معارف نیز به عنوان رسانه ای دینی باید به این شبهات پاسخ دهد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 15