آیت‌الله نوری همدانی: باید جشن‌های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود/ طلاب از فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی غافل نشوند

 
 
حضرت آیت‌الله نوری همدانی، فضای مجازی را فرصت مناسبی برای حضور تبلیغی طلاب دانست و از مبلغان خواست از این ابزار برای پررنگ شدن جشن‌های غدیر بهره بگیرند.
 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار شماری از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت گفت: باید از این فرصت برای معرفی اسلام ناب بهره گرفت.

وی، غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان دانست و در ادامه اظهار داشت: باید جشن های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانیان معرفی کرد.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه جهان امروز تشنه معارف ناب اهلبیت علیهم السلام است، تصریح کرد: مسئله امامت و رهبری از موضوعات بسیار مهمی است و شاید بگویم مهمترین مسئله است.

وی ادامه داد: چون آنکه مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال هستند و قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می آورند و هدایت بشریت را عهده دار می شوند امامت است براین اساس است که فرمود اولین انسان که خلق شد و آخرین انسان هم که از دنیا می رود امام و رهبر است.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: امروز طلاب و فضلای محترم از فرصتها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند از فرصت های این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهرمند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

 تهدید شبهه افکنی اعتقادی را که عمده آن نسبت به جایگاه امامت و ولایت ورهبری است را پاسخ دهند تا خدای ناخواسته انحرافی پیش نیاید.

  ما با تاکید و پافشاری بر اصول خود توصیه می کنیم از اختلاف افکنی جلوگیری شود که دشمن با اختلاف بین شیعه و سنی در پی آن است که اصل اسلام را ضربه بزند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 7