بیانیه حوزه علمیه خراسان در محکومیت کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار


بیانیه حوزه علمیه خراسان در محکومیت کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار

حوزه علمیه خراسان در محکومیت کشتار بی رحمانه مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار بیانیه ای صادر کرد. کشتار بی رحمانه و نسل کشی غیر انسانی مردم مسلمان کشور میانمار امروز بار دیگر در میان ادعای دروغین غرب در حمایت از حقوق بشر جلوه و بروز کرده و این فجایع دردناک روح و قلب هر انسان آزاده ای را شدیدا متاثر می کند؛ رصد وقایع دردناک کشتار بی رحمانه مسلمانان روهینگیایی بیانگر یک فاجعه دردناک سترگ در عصر حاضر است.
این قوم مظلوم و بی دفاع سالهاست تحت ستم و جنایت بوده و امروز نیز علی رغم عدم برخورداری از حداقل امکانات مورد تبعیض ها و فشارهای گسترده قرار گرفته و برای چندمین بار مورد قتل عام سفاکانه گروههای تندروی بودایی و در آماج شنیع ترین نسل کشی های تاریخ بشری می باشند و قربانی نظام جنایتکار در میانمار و تبانی بین الملل علیه مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام هستند که در صورت عدم توقف منجر به ثبت نسل کشی بزرگ دیگری در تاریخ بشریت خواهد شد.
تا به امروز هزاران مسلمان بی گناه میانماری به طرز وحشیانه ای توسط افراطیان بودایی به قتل رسیده اند و بیش از ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند که رصد این فجایع، دل هر انسان بیدار و آگاهی را به درد آورده و باید با همت کشورهای اسلامی هرچه سریعتر این قتل عام که با سکوت محرز سازمان های به اصطلاح حقوق بشری همراه است پایان یابد.
حوزه علمیه خراسان ضمن محکومیت این کشتارها و تقبیح رفتار های دوگانه مدعیان حقوق بشر از امت های اسلامی می خواهد تا در مقابل این نسل کشی که امروز مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان میانمار در آماج آن هستند فریاد زده و لحظه ای ساکت ننشینند تا از انقراض انسانیت و رواج نوع جدیدی از تروریست علیه امت اسلامی جلوگیری کنند. 






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 3 =