اخلاص و وفاداری به آرمان های انقلاب مهم ترین ویژگی ایثارگران است

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان اخلاص و وفاداری به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب را مهم ترین شاخصه و ویژگی شهدا، ایثارگران و بسیجیان دانست و گفت: ایثارگری خود یک راه و یک مکتب است.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان شب گذشته در جمع ایثارگران روحانی این حوزه در اردوگاه مازندران مشهد گفت: ابهت، شکوه، عظمت، الگووارگی، مانایی و ماندگاری که امروز نصیب سرزمین ما شده، مرهون روحیه انقلابی شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

وی ادامه داد: افرادی که با الگوهای آکادمیک غرب مأنوسند و به این فضا به صورت ذهنی و عاطفی عادت کرده اند، با درک مفاهیم قدسی همچون ایثارگری، بسیجی و شهید فاصله فکری عمیقی دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان با بیان این که اگر امروز نسل سینه پاکی به نام ایثارگر، بسیجی و شهید داریم بدین سبب است که آنان مشق های زیادی برای صاف نمودن دل ها از زنگار ها و صیقل دادن اراده ها بر خود واجب کرده اند، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با از جان گذشتگی های خود قدسیت ها و معنویت ها را جانی دوباره بخشیدند.

حجت الاسلام نوایی با بیان این که تبیین حقایق انقلاب و دفاع مقدس دائره المعارف چندین جلدی را طلب می کند، شهدا، ایثارگران و بسیجیان را اصلی ترین مدافعان اندیشه ولایت معرفی و خاطر نشان کرد: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت های ایثارگران و بسیجیان، نظامی اسلامی را ایجاد کرده ایم و ترسی از خودمان در دل دشمنان اسلام  نداریم.

وی با بیان این که رسالت امروز ما حفظ نظام اسلامی در قله اقتدار، روحیه ایثارگری، شهادت و ولایتمداری است، گفت: استقلال خواهی، عزت، غیرت و ترس نشناس بودن از ضرورت های انکارناپذیر در تحقق اقتدار ملی است.

معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان اخلاص و وفاداری به آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب را مهم ترین شاخصه و ویژگی شهدا، ایثارگران و بسیجیان دانست و گفت: ایثارگری خود یک راه و یک مکتب است که در علم، تحقیق، خردورزی، مدیریت، هنر، اقتصاد، عرصه های نظامی، تبلیغات و دیپلماسی می درخشد و حقیقت ها را دنبال می کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 8