تلاش نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت و نظم خدمت به دین است

آیت الله صافی گلپایگانی:
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که تلاش نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت و نظم خدمت به دین است تأکید کرد که امنیت و عزت امروز کشور در هیچ جای دنیا دیده نمی شود.

حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار سردار اشتری و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با بیان این که نیروی انتظامی در کشور ما موجب عظمت اسلام است، اظهار داشت: شما می توانید با تلاش و کوشش علاوه بر کسب رضایت مردم موجب خوشحالی دل امام زمان(عج) را فراهم کنید.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی از جهات مختلف به توفیقات زیادی دست پیدا کرده است و موفق بوده است که ما نیز باید قدردان آنها باشیم و امیدواریم این نیروی با برکت بتواند به مقاصد مهمی که در پیش روی خود می بیند دست پیدا کند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوء نیت و تلاش برخی در برهم زدن امنیت و آرامش مردم ابراز داشت: امیدواریم شما هر روز در ایجاد امنیت مردم موفق تر باشید تا بتوانید در جهت تقویت نظام اسلامی گام بردارید.

وی تأکید کرد: ما هرچه بگوییم باز هم مسأله امنیتی که امروز در کشور اسلامی ما وجود دارد بسیار حائز اهمیت است، چراکه این امنیت و آرامش در کشورهای دیگر وجود ندارد و البته امنیت در کشور ما همراه با عزت است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که تلاش نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت خدمت به دین شمرده می شود، ابراز داشت: در حقیقت شما در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منکری قدم برمی دارید که یکی از اصول اساسی دین است و از این رو کار شما ارزش بسیار زیادی دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 14