نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی است

 آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار اشتری:
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد که نیروی انتظامی بازوی نظام اسلامی است.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان قم با بیان این که خدمات شما در موضوعات مربوط به امنیت بسیار کامل و اثر گذار بوده است، اظهار داشت: امنیت در کشور ما مثال زدنی است و در سطح کاملی قرار دارد و از نظر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در امنیت کامل به سر می بریم.

وی تأکید کرد: همه پیشرفت ها در بستر امنیت محقق می شود و خدمت در نظام ولایی ارزش زیادی دارد که امتیاز آن بر دیگر نظام ها الهی بودن آن است؛ نظام جمهوری اسلامی قداست دارد و ادامه مسیر پیامبران و اولیاء الهی است.

این مرجع تقلید با اشاره به این که کار کردن در نظام اسلامی دارای ارزش و ثواب زیادی است، ابراز داشت: فعالیت های شما در ابعاد متعددی تأثیر گذار بوده است؛ ولی در بعد داخلی نیروی انتظامی در حفظ امنیت و نظم قابل توجه است، بنابراین شما هم به استقلال کشور کمک می کنید و در آرامش مردم نیز نقش گسترده ای دارید.

وی اضافه کرد: در مسأله مبارزه با مواد مخدر، کنترل اراذل و اوباش و مسائل اخلاقی عملکرد خوبی داشته اید؛ در راهنمایی و رانندگی نیز در شرایط مختلف جوی متکفل این موضوع هستید که خدمت بسیار بزرگی است تا مردم در آسایش و آرامش و امنیت سفر کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان نیروی انتظامی  را بازو و چشم نظام اسلامی دانست و برای توفیقات روز افزون آنها دعا کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 1 =