امنیت شرط نخست حیات انسان است

آیت الله علوی گرگانی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی:
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که امنیت شرط نخست حیات انسان است بر لزوم همراهی بیشتر نیروی انتظامی با مردم و پاکیزه سازی فضای مجازی تأکید کرد.

حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: باید از نیروی انتظامی به ویژه در دهه نخست قدردان باشیم که انصافا در مجالس و محافل حسینی در شهرهای مختلف حضور پررنگی داشتند و امنیت مثال زدنی حاکم بود.

وی با بیان این که امنیت شرط نخست حیات انسان است، عنوان کرد: تا امنیت نباشد جامعه نمی تواند مسیر خود را ادامه دهد و برای همه لازم است؛ امروز مسؤولیت ایجاد نظم و امنیت داخلی کشور بر عهده شما است و اگر امثال شما به تعهدات خود عمل کنند خداوند نیز لطف و عنایت خود را شامل حال شما خواهد کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه تأکید کرد: مسأله مهمی که باید مورد توجه شما قرار بگیرد امنیت خودروها است که رسیدگی بیشتری نیاز دارد یعنی خودروها با همکاری شما به گونه ای ساخته شوند که به راحتی به سرقت نرود و همچنین امنیت راه ها هرچه قدر بیشتر شود میزان تلفات پایین ترخواهد آمد.

وی با تأکید بر این که دولت باید اعتبار بیشتری در اختیار نیروی انتظامی بگذارد، ابراز داشت: شما باید در آسایش بیشتری باشید تا بتوانید بهتر خدمت رسانی کنید و روحیه شما تقویت شود، چراکه معتقدیم هرچه قدر نیروی انتظامی تقویت شود امنیت کشور هم بالاتر خواهد رفت و شما نیز در حد توان خودتان با همین امکانات تلاش کنید.

استاد برجسته درس خارج اضافه کرد: در مورد فضای مجازی نیز مبتلا به مسائل و مشکلاتی هستیم و این فضا مفاسد زیادی دارد، هرچند نعمت بزرگی است، بنابراین جا دارد نیروی انتظامی در این فضا نیز تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی در بخش پایانی خاطرنشان کرد: انتظار این است که نیروی انتظامی با مردم و دولت همراهی بیشتری داشته باشد و در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از هیچ کاری فروگذار نکنند که البته تا به امروز همین گونه بوده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 2