دشمنان از وحدت و همدلی ایران در هراس هستند

آیت الله مکارم شیرازی:
حضرت آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: دشمنان از وحدت و همدلی ایران در هراس هستند و مطمئن باشید از همین حضور مردم در تشییع جنازه شهید حججی وحشت زیادی پیدا کرده است.

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با اشاره به فعالیت های چشمگیر نیروی انتظامی و ایجاد نظم و امنیت مثال زدنی در کشور اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیت شما همین برگزاری مجالس حسینی در دهه نخست ماه محرم در کمال امنیت و آرامش بود.

وی افزود: امروز شما می بینید در کشوری که خود را ابرقدرت می داند چقدر ناامنی حاکم است تا جایی که در یکی از شهرهای آمریکا یک نفر می تواند چند صد نفر را تیرباران کرده و از بین ببرد، بنابراین می توانیم به جرأت بگوییم به لطف خدا و اهل بیت و تلاش های نیروی انتظامی ما در جزیره امن قرار داریم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از نیروی انتظامی برای مقابله درست با قمه زنی در ایام ماه محرم ابراز خرسندی کرد: امروز در شهر مقدس قم در جایی علنا این کار صورت نمی گیرد و امیدواریم در آینده نزدیک در کل کشور این روش عشق ورزی اشتباه به امام حسین(ع) برچیده شود.

وی با بیان این که دو نعمت سلامتی و امنیت تا از دست نروند قدرشان دانسته نمی شود، ابراز داشت: امروز عده ای تلاش دارند که در مرزهای کشورما از جمله کردستان ایجاد نا امنی کنند که به لطف خدا به نتیجه نمی رسند.

این مرجع تقلید افزود: کسانی که در کردستان عراق بر طبل استقلال می کوبند اگر عقل داشتند این کار را نمی کردند، چراکه سه قدرت بزرگ در اطراف این کشور اجازه خودنمایی به آنها را نخواهند داد و نخواهند گذاشت تا اسرائیل جدیدی در منطقه شکل بگیرد، چراکه عده ای از خود آنها اذعان کرده بودند که به کمک رژیم صهیونیستی امیدوار هستند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه بیشتر نیروی انتظامی به فضای مجازی تأکید کرد: دشمن تمام تلاش خود را امروز در این عرصه به کار گرفته است تا بتواند مفاسد اخلاقی، سیاسی و اجتماعی را اشاعه بدهد، بنابراین فضای مجازی و آسیب های آن باید به عنوان یک اولویت در پیش روی نیروی انتظامی قرار بگیرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ضمن ابراز خرسندی از تقویت روحیه دینی و انقلابی در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این که رهبر معظم انقلاب بر تقویت روحیه دینی تأکید دارند فلسفه روشنی دارد و آن این است که تنها کسانی می توانند دل سوز کشور باشند که دل در گرو اسلام و انقلاب داشته باشند، همچنانکه مدافعان حرم در همین مسیر قرار دارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان از وحدت و همدلی ایران اسلامی در هراس هستند و مطمئن باشید از همین حضور مردم در تشییع جنازه شهید حججی وحشت زیادی پیدا کرده است، از این رو برای آسیب پذیر کردن اخلاق و اعتقادات مردم تلاش می کند که همین مسأله نیز وظیفه شما را سنگین تر می کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 4 =