مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد؛ اعتراف تحلیل‌‌گر آمریکایی به مدیریت و رهبری بی نظیر امام خمینی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سخنان اندیشمند آمریکایی درباره امام خمینی، گفت: در واقع رهبری جمهوری اسلامی به گونه ای صحنه را مدیریت می کند که گویی از ماورا الهام می گیرند، اگر چه این تحلیل گر آمریکایی ماوراء را قبول ندارد اما درباره امام راحل اینگونه نظر می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، مراسم افتتاحیه همایش«طریق جاوید» ویژه بازشناسی سیره و اندیشه امام خمینی(ره) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی امروز ۱۸ مهر دراداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این همایش به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب درباره امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امام (ره) از شخصیت های بزرگی است که در مبارزه برای جهانیان شناخته شده است.

وی با اشاره به سخنان اندیشمند آمریکایی درباره امام (ره) اظهارکرد: در واقع رهبری جمهوری اسلامی به گونه ای صحنه را مدیریت می کند که گویی از ماوراء الهام می گیرد اگر چه این تحلیل گر آمریکایی ماوراء را قبول ندارد اما درباره امام (ره) اینگونه نظر می دهد.

سیدمحمد هاشمی تروجنی، رئیس این دوره و مدیر مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان جهاد دانشگاهی درادامه  گفت: این دوره با محور اخلاق تحت عنوان «بازاندیشی اندیشه و سیره امام خمینی (ره)» برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امروزه مهمترین چالش بزرگ جامعه، ضعف اخلاق در حوزه های مختلف است لذا باید احساس مسئولیت خود را در این زمینه بیشتر کنیم، تصریح کرد:اهمیت اخلاق به نوع شناخت ما از انسان بستگی دارد و اسلام اخلاق را بالاتر از فضیلت می داند.

تروجنی اظهار کرد: هفتمین دوره ملی فرهنگی، آموزشی طریق جاوید با حضور دانشجویان منتخب دانشگاه ها به مدت چهار روز در مشهد پیش بینی شده که در این مدت کلاس های آموزشی با حضور اساتیدی از جمله عماد افروغ، حجت الاسلام احمد واعظی، بهمن کارگر، سیدعلی قادری، محمود رضا دهشیری و سیدطه مرقاتی خویی برگزار می شود.

هاشمی افزود: موضوعات این کلاس های آموزشی، اخلاق و سیاست متعالی از دیدگاه امام راحل، ابعاد منظومه اخلاقی و معنوی امام راحل، اخلاق و دفاع مقدس، زندگی به سبک روح الله، جایگاه اخلاق در فقه از دیدگاه امام راحل، اصول و ابدعات مفهومی امام راحل در سیاست خارجی و روابط بین الملل با تکیه بر اخلاق سیاسی است.

گفتنی است، هفتمین دوره ملی آموزشی، فرهنگی «طریق جاوید» از امروز تا روز جمعه در مشهد برگزار می شود.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 2 =