گسترش اسلام ناب مستکبران را فلج کرده است/ خدمت به انقلاب، حرکت در صراط مستقیم

 حضرت ‌آیت الله نوری گفت: علت این که آمریکایی ها و همراهان آن دستپاچه هستند برای این است قدرتی به نام انقلاب اسلامی به وجود آمده که هر اندازه دشمن پول خرج کرده و توطئه می کند باز هم به بن بست می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شامگاه پنجشنبه در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که راه انقلاب اسلامی روشن است، گفت: راه راست مسیری است که انسان را به مقصد می رساند.

وی افزود: انسان در نماز خود روزی چندین بار از خداوند می خواهد که به راه راست هدایت شود چرا که عوامل انحراف فراوان است، راه مستقیم از سوی قرآن کریم و اهل بیت(ع) نشان داده شده و انقلاب اسلامی ایران نیز در این مسیر حرکت کرده است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که راه راست باید شناخته شود تا انحراف به وجود نیاید، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، کشور را به خوبی هدایت کرده و به پیش می برد و هر کس در مسیر خدمت به نظام اسلامی قدم بردارد در راه راست حرکت کرده و اجر فراوان دارد.

وی با تقدیر از خدمات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به انقلاب اسلامی ادامه داد: خوشبختانه جنابعالی از ابتدای انقلاب در صحنه حضور داشتید و حماسه آفرینی کردید که مردم فراموش نخواهند کرد، حافظه تاریخی مردم بسیاری قوی است؛ باید به گونه ای حرکت کنیم که با آموزه های دینی منطبق باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که امروز در زمانی واقع شدیم که انقلاب اسلامی می تواند اسلام ناب را به دنیا نشان دهد، ابراز داشت: دشمنان اسلام  سعی می کردند که مردم اسلام را نشناسند و اسلام را به حاشیه رانده بودند، الحمدلله در زمان ما قدرت اسلام معلوم شد و دشمنان هر چه سعی می کنند چهره اسلام را بپوشانند اما می بینیم که اسلام روز به روز بیدارگری ایجاد می کند.

وی عنوان کرد: پیام اسلام ناب و گسترش آن مستکبران را دستپاچه و فلج کرده است، دشمن می داند که از نظر جمعیت پیروان اسلام ناب بسیار نیستند اما از نظر فکر و قدرت اسلامی هر جا قدم می گذاریم فاتح و پیروز هستیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: امروز می بینیم که در کشورهای مقاومت از جمله عراق، سوریه و لبنان اسلام ناب پیروز می شود، اسلام روشنگر است و دشمنان از همین عصبانی هستند، رهبر معظم انقلاب فرمودند علت این که آمریکایی ها و همراهان آن دستپاچه هستند برای این است قدرتی به نام انقلاب اسلامی به وجود آمده که هر اندازه دشمن پول خرج کرده و توطئه می کند باز هم به بن بست می خورد.

وی اضافه کرد: کشورها و ملت ها برای دانستن حقایق اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) تشنه هستند، دشمن سعی بسیاری در پرده پوشی دارد و در برخی کشورها انقلاب اسلامی را به عنوان شورش معرفی می کنند تا مردم جذب نشوند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که شرقی ها نسب به غربی ها زودتر اسلام را می پذیرند، گفت: از ابتدایی که اسلام به وجود آمد غربی ها نپذیرفتند، پیامبر اسلام نیز با غرب برخورد داشتند و جنگ تبوک و موته برخورد با غرب است.

وی افزود: شکی نیست که مردم شرق با استعداد و باهوش هستند و فطرت آن ها هنوز محفوظ است اما غرب از جنگ صلیبی به بعد فطرت ها را خراب کرد و تهاجم فرهنگی بسیاری انجام شد؛ توضیح، تحقیق و بیان مطالب بسیار اثرگذار است و مردم تشنه حقایق و معارف هستند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 11