بیانیه اتاق تبلیغ خراسان در حمایت از رهنمودهای اخیر مقام عظمای ولایت

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی
سلام علیکم و رحمهالله
رهنمودهای حکیمانه و روشنگرانه حضرتعالی یکبار دیگر، در برهه ای حساس از زمان، چراغ راه دلدادگان اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و عاشقان انقلاب اسلامی گردید و افق امیدبخش پیروزی حق بر باطل را نویدی مجدد داد.

لذا اعضای اتاق تبلیغ خراسان که جملگی از علما ، فضلای حوزه علمیه خراسان و دلدادگان اسلام ناب محمدی ص و انقلاب اسلامی و جان برکفان دفاع از حریم مکتب نورانی اسلام هستند، با حضرتعالی پیمان میبندیم که تا اجرای رهنمودهای ارزشمند آن رهبر حکیم و یگانه دوران ، از پای نشسته و ضمن روشنگری و حفظ هوشیاری و آمادگی کامل در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و ایران عزیز، در راه تقویت انسجام و وحدت ملی ، و رشد و توسعه و استقلال کشور از تمامی توان و استعداد خویش بهره گیری کنیم.
همچنین ضمن حمایت و تقدیر از نیروی ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بر رشد و توسعه توان دفاعی کشور به عنوان تکلیفی قرآنی و حقی مشروع و بین المللی تاکید می نماییم. و از دولتمردان و مردم شریف ایران اسلامی تقاضا داریم تا در جهت کاهش وابستگی و افزایش قدرت درون زای اقتصادی اهتمام جدی نموده به «ستونِ توان و ظرفیت داخلی» تکیه کنند و سیاستهای اعلام شده اقتصاد مقاومتی را پیگیری و اجرا نمایند.

والسلام علیکم و رحمهالله و برکاته

دبیر،هیات امناء و اعضا ی اتاق تبلیغ خراسان
https://telegram.me/otaqe






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 8 =