مسؤولان به جای حرف زدن به سیاست ها عمل کنند

مسؤولان به جای حرف زدن به سیاست ها عمل کنند
حضرت ‌آیت الله نوری همدانی گفت: با باید و شاید کار درست نمی شود بلکه باید عمل کرد، مساله مهم کشور اقتصاد است که دشمن از همین راه وارد شده است، رهبر انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و مسؤولان اعلام کردند که بر این اساس عمل می کنند اما کاری نشد.

 

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: خداوند متعال در قرآن دستوراتی را مطرح کرده تا بر اساس آن گام برداریم و عزت و اقتدار خود را حفظ کنیم.

وی افزود: قرآن کریم در سوره هود می فرماید هرگز به ظالمان اعتماد  و تکیه نکنید، دین اسلام نباید به گونه ای توجیه شود که به مزاق دشمن خوش آید، دین نباید به گونه ای توجیه شود که جنایات دشمن مخفی بماند

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسلمین نباید تحت سیطره مستکبران باشند، اظهار داشت: امت اسلامی باید بداند که دشمنان نقشه ها و توطئه های شومی برای ضربه زدن به اسلام دارند از این رو باید هوشیار باشند.

وی شناخت کامل از دشمن را امری مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: استکبار، ‌منافقان و صهیونیسم سه ضلع شوم مثلث دشمنی با اسلام هستند، دشمنان همواره توطئه هایی دارند که باید با اقدامات آنان مقابله جدی صورت گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز داشت: قرآن می فرماید تا اندازه ای که می توانید قدرت و ابزار دفاعی خودتان را فراهم کنید تا دشمن احساس وحشت کند، جمهوری اسلامی قدرت های بسیاری در زمینه های گوناگون دارد و صدها قاسم سلیمانی در ‌کشور داریم.

وی عنوان کرد: با باید و شاید کار درست نمی شود بلکه باید عمل کرد، مسأله مهم کشور اقتصاد است که دشمن از همین راه وارد شده است، رهبر انقلاب بارها بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند و مسؤولان اعلام کردند که بر این اساس عمل می کنند اما کاری نشد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: با حرف کار درست نمی شود، مردم از مشکلات معیشتی رنج بسیاری می برند و نظارتی بر قیمت ها وجود ندارد، متاسفانه ارزش پول ایران بسیار پایین است که باید برای اقتصاد کشور فکری جدی شود

وی اضافه کرد: صحبت کردن و طرح دادن آسان است مهم عمل کردن است، در کشور باید یک اراده یعنی اراده ولی فقیه حاکم باشد و اسلام در کشور باید به صورت کامل اجرایی شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مستکبران مسائلی مانند هسته ای و موشکی را بهانه می کنند در حالی که با اصل نظام اسلامی مشکل دارند، گفت: باید مشکلات را درک و برای آن چاره اندیشی کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 12