زوار سیدالشهدا به نیابت از امام هشتم در مسیر اربعین حرکت کنند

 آیت الله وحید خراسانی:
زوار سیدالشهدا به نیابت از امام هشتم در مسیر اربعین حرکت کنند
حضرت آیت الله وحید خراسانی تأکید کرد: همه زوار اربعین باید به نیابت از امام هشتم در مسیر بروند و در بین راه شب و روز سوره قل هوالله احد را بخوانند

حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن موسم عظیم اربعین، گفت: زیارت اربعین نشانه ایمان است.

وی افزود: اهمیت ایمان در قرآن کریم بیان شده است، زیارت اربعین قریب و بعید ندارد، هر کس وضو بگیرد و بالای بلندی سه مرتبه «صلی الله علیک یا ابا عبدالله» بگوید زائران اربعین می شود و اجر فراوان می برد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که زائر اربعین صاحب علامت ایمان و مؤمنان است، اظهار داشت: مردم نشناختند که حسین بن علی(ع) کیست، باید سعی کنند همه هیأت ها در اربعین بیرون بیایند و به ساحت سیدالشهدا عرض ادب کنند.

وی ادامه داد: همه هیأت ها باید برنامه داشته باشند و بیرون بیایند و به محضر امام زمان(عج) تسلیت عرض کنند، امام زمان(عج) خبر دارد که چه گذشته است، از این رو باید هیأت ها و مردم به محضر ایشان عرض ادب و تسلیت کنند.

حضرت آیت الله وحید خراسانی تأکید کرد: همه زوار اربعین باید به نیابت از امام هشتم در مسیر بروند و در بین راه شب و روز سوره قل هوالله احد را بخوانند و به یاد صاحب الزمان(عج) باشند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 9