نماینده ولی فقیه در سوریه: نظام اسلامی مصداق بارز یاوری مظلومان و مبارزه با ظالمان است

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت ‌: هر جای دنیا قدم برداریم انقلاب اسلامی ایران را با این خصلت می شناسند که در مقابل کفر می ایستد و در کنار مسلمانان، یار و یاور مستضعفان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والسملین سید ابوالفضل طباطبائی‌اشکذری، نماینده ولی فقیه در سوریه یکشنبه شب در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با اشاره به آیه «اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) اسوه و الگوی بشریت است، مردم ایشان را دوست داشتند زیرا پیش از آنکه به خدا ایمان بیاورند به طاغوت پشت پا زده‌اند این سیره ابراهیمی است برهمین اساس قرآن فرموده برای شما اسوه حسنه‌ای است در ابراهیم و همراهان آن.

عضو اتاق تبلیغ خراسان با اشاره به استکبارستیزی امام خمینی(ره) افزود: فرهنگ و تمدن امام راحل نیز مانند پیامبر اکرم(ص) اول کفر به طاغوت سپس ایمان به‌ الله بود، ایشان در ابتدای امر مرگ بر آمریکا، مرگ بر طاغوت و مرگ بر اسرائیل گفتند سپس ندای توحید سر دادند.

حجت الاسلام والسملین طباطبائی‌اشکذری با بیان اینکه مردم امام راحل را دوست داشتند زیرا امام مردم را قبول داشت و به مردم مومن بود، خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در پیرو سیره امام راحل به مردم امید به آینده می‌دهند، محکم مقابل آمریکا می‌ایستند و می فرمایند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با تأکید بر اینکه چنین گفتار و رفتار پشتوانه قرآنی دارد تصریح کرد: پشتوانه قرآنی و تقوای درونی سبب می شود زبان انسان در مقابل استکبار و کفر زبانی گویا باشد و حتی در آن‌سوی مرزها مردم تشخیص ‌دهند انقلاب و رهبر ما چقدر ارزشمند هستند.

نماینده ولی فقیه در سوریه عنوان کرد: در دوره دفاع مقدس چندین کشور علیه ایران دست به دست هم دادند، در دوره دفاع از حرم در سوریه و عراق، کشورهای بسیاری تکفیری‌ها را حمایت مالی و نظامی می‌کردند اما مردم ایستادند و مبارزه کردند.

وی با اشاره به اینکه عمل به این آیه «اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» همان سیره پیامبر اکرم(ص) است، افزود: هر جای دنیا قدم برداریم انقلاب اسلامی را با این خصلت می شناسند که در مقابل کفر می ایستاد و کنار مسلمانان، یار و یاور مستضعفان است.

حجت الاسلام والسملین طباطبائی‌اشکذری خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش های بسیاری برای به دست‌آوردن عراق کرد ولی امروز نفوذ انقلاب اسلامی ایران در عراق بیش از همه است، به اعتراف سیاستمداران خود آمریکا میلیاردها دلار هزینه کردند تا عراق «عراق آمریکایی» باشد اما امروز عراق «عراق اسلامی» است، همچنین تلاش‌ کردند تا سوریه، اسلامی و در محور مقاومت نباشد ولی آنچه شاهدش هستیم بالعکس آن است.

نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون هیچ‌یک از فتنه‌های آنها اثر نکرده است، متذکر شد: آخرین مسئله‌ استکبار پایتختی قدس است که اگر مؤمنان به سیره پیامبر(ص) عمل کنند؛ بایستند و مبارزه کردند خداوند نصرت آنها را رقم می‌زند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 8 =