واکنش ‌آیت الله مکارم شیرازی به شایعات منتشر شده در فضای مجازی/تکذیب شایعات حساب بانکی آیت الله مکارم از سوی بانک ملی

حضرت آ‌یت الله مکارم شیرازی به شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره حساب های بانکی واکنش نشان داد و گفت: رسانه های فاسق، فاسد و مفسد که همه آن را شناخته اند از کاهی که وجود ندارد کوه درست می کنند.

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی گفت: متأسفانه هر روز دروغی درست می کنند و اخیرا برای دروغ خود سند جعلی نیز ساخته اند.

وی افزود: برخی با دروغ سندی جعلی ساخته اند که در حساب فلانی در کرج ۶۰۰ میلیارد پول وجود دارد، آمد نیوز این دروغ ها را درست می کند و هر روز دروغ، تهمت و افترا را ترویج میدهند و دروغ ها به قدری بزرگ است که وقتی می شوند می دانند که دروغ است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: رسانه های فاسق، فاسد و مفسد که همگان آن را شناخته اند از کاهی که وجود ندارد کوه درست می کنند، گاهی افراد ساده هم تحت تأثیر قرار می گیرد، اگر مبلغی داشته باشیم شهریه طلاب را افزایش می دادیم.

وی ادامه داد: اعداد و ارقام دروغ را منتشر می کنند تا مردم را تحت تأثیر قرار دهند و حتی برای دروغ بزرگ خود سند جعلی ساخته اند تا هدف شوم خود را پیش ببرند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی ابراز داشت: برخی از رسانه ها دروغ هایی درست می کنند که انسان تعجب می کند، ما از این دروغ ها زیاد دیدیم و خداوند حفظ کرده است، آن قدر بگویند تا خسته شوند، دشمنان کسی را هدف قرار می دهند که تأثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: امام زمان(عج) ناظر و حافظ است و بنده مطمئن هستم عنایت امیرمؤمنان(ع) به صورت ویژه شامل حال ما خواهد شد.

تکذیب شایعات حساب بانکی آیت الله مکارم از سوی بانک ملی

به دنبال انتشار شایعاتی از سوی رسانه های معاند و ضد انقلاب درباره وجود حسابی میلیاردی متلعق به حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای این شایعه را تکذیب کرد و آن را غیر واقعی خواند.

به دنبال انتشار شایعاتی از سوی رسانه های معاند و ضد انقلاب درباره وجود حسابی میلیاردی متلعق به حضرت آیت الله مکارم شیرازی، بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای این شایعه را تکذیب کرد و آن را غیر واقعی خواند.

اطلاعیه بانک ملی به شرح زیر است:

بدنبال انتشار تصویر صورت حسابی در روزهای اخیر در فضای مجازی مبنی برتعلق آن به یکی از مراجع عظام، روابط عمومی بانک ملی ایران طی صدور اطلاعیه ای، اطلاعات منتشر شده در خصوص حساب را در فضای مجازی جعلی، کذب و غیرواقعی دانست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 2