اگر مسؤولان بخواهند گرفتاری های مردم قابل حل است | رییس جمهور وعده ها و مشکلات مردم را فراموش نکند

نماینده مردم تهران در خبرگان با بیان این که در گذشته وعده هایی داده شد و مردم اثر عملی آن را کم دیدند، گفت: امیدواریم رییس جمهور و مسؤولان تصمیم بگیرند سال ۹۷ را به صورت جدی برای مردم کار کنند.

آیت الله ابراهیم امینی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تبریک فرارسیدن ایام نوروز ۹۷ بر عمل به وعده های از سوی مسؤولان تأکید و خاطرنشان کرد: در سال های گذشته وعده های به مردم دادیم و مردم اثر عملی آن را کم دیدند امیدواریم در سال جدید مسؤولان با دقت و عنایت بیشتری به صورت جدی به مشکلات مردم برسند، نباید فراموش کنیم که مردم ما، واقعا مشکل دارند و مشکلات مهمی مانند فقر و گرفتاری های جدی وجود دارد.

وی اضافه کرد: اگر مسؤولان بخواهند گرفتاری های مردم قابل حل است، امیدواریم از رییس جمهور و مسؤولان دیگر تصمیم بگیرند سال ۹۷ را به صورت جدی برای مردم کار کرده و جامعه را خشنود و خوشحال کنند، این مسأله امکان داشته و امید آن وجود دارد، سال ۹۷ باید سال تلاش و عنایت بیشتر برای حل مشکلات جامعه باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر از سخنان خو در توصیه هایی اخلاقی به مناسبت آغاز سال جدید گفت: سال ۹۶ را گذراندیم و چه خوب است که در اعمال گذشته خود بازنگری داشته باشیم.

وی افزود: در سال ۹۶ کارهای خوب و بدی از سوی انسان ها انجام شده که در نامه عمل انسان ثبت و ضبط می شود، خداوند متعال از اعمال و نیات انسان خبر داشته و می داند که در کارنامه انسان چه مسائلی وجود دارد، روزی می رسد که خداوند از انسان می خواهد که پاسخ اعمال خود را بدهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که انسان باید قبل از این که روز محاسبه برسد، خود را محاسبه کند، اظهار داشت: باید به گذشته خود نگاهی کنیم و ببینیم که چه کردیم، درست است که بسیاری از اعمال فراموش می شود اما اگر بازنگری کنیم متوجه کارهای اشتباه و خوب خود می شویم.

وی ادامه داد: کارهای اشتباه باید به وسیله توبه جبران شود و تصمیم بگیریم که دیگر این کارهای نادرست تکرار نشود، هرکس در باطن و ذات خود نگاه کند می داند که چه کارهایی را باید ترک و چه کارهایی را باید تقویت کند.

آیت الله امینی تأکید کرد: بر اساس دستورات دینی انسان قبل از این که به حساب او رسیدگی شود باید خود را محاسبه کند، انسان باید با توبه اشتباهات گذشته خود را جبران کند، در بهار طبیعت باید با عزمی جدی تصمیم بگیریم که در سال ۹۷ مرتکب اعمال نادرست سابق نشویم و سال ۹۷ با غفلت و فراموشی همراه نشود.

وی عنوان کرد: حیف است و باید از فرصت استفاده کنیم، در بهار طبیعت که طبیعت نو می شود ما نیز باید خود را نو کنیم و در آینده بنده خوب خداوند متعال باشیم، باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا در سال آینده پشیمان نشویم که چرا فلان کار را انجام ندادیم و چرا برخی کارها انجام شده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 2 =