آیت الله نوری همدانی با محکومیت جنایت صهیونیست ها:امت اسلام برای نابودی رژیم صهیونیستی متحد شود | سازمان ملل بی خاصیت شده است

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و سکوت مجامع بین المللی را محکوم و تأکید کرد سازمان ملل به یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی حسین نوری همدانی در ابتدای نخستین درس خارج خود در سال جدید که در مسجد اعظم قم، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کرد.

وی مبارزه با استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی را از اصول انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل دانست و افزود: حضرت امام در مبارزه با این رژیم غاصب بسیار جدی بودند و عقیده داشتند که این غده سرطانی باید محو شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با باین این که قدس قبله اول مسلمانان است و یک رژیم نامشروع و غاصب آن را غصب کرده است، اظهار داشت: مسلمان و ملت های آزادی خواه باید با وحدت و همبستگی به مردم فلسطین کمک کنند و تا نابودی این رژیم نامشروع حرکت خود را ادامه دهند.

وی با انتقاد از سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر ادامه داد: البته ما از سازمان ملل متحد توقعی نداریم چون با پول میلیارد دلاری عربستان و استکبار اداره می شود و عملاً بعنوان یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی یکی از نقشه های استکبار را ساختن فرقه های دروغین مثل وهابیت و داعش عنوان کرد و ابراز داشت: دشمن بدین صورت در صدد است تا مسلمان با خودشان مشغول شوند و حاشیه امن برای اسرائیل درست کند، ابزار اصلی و صحنه گردان آن هم عربستان است اما ملت های مسلمان بدانند همیشه مسأله اول جهان اسلام آزادی قدس و مبارزه با صهیونیست ها است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 3 =