دولت فاصله بین انتظارات مردم و وعده ها را کاهش دهد

حضرت ‌آیت الله علوی گرگانی گفت: هرکس برای راه انداختن کار خود وعده هایی داده و انتظارات مردم را بالا برده است، بین انتظارات و مردم وآنچه دولت می خواهد انجام دهد فاصله وجود دارد.

حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار وزیر بهداشت با تقدیر از تلاش های قاضی زاده هاشمی برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی خطاب به وی گفت: در این مدتی که شما تصدی وزارت بهداشت را دارید حسن عمل و دلسوزی شما برای مردم روشن است.

وی با تأکید بر توجه مسؤولان به خدمت به اقشار ضعیف و آسیب پذیر افزود: در تماس تلفنی رییس جمهور تأکید کردم که بنابر بر توصیه حضرت امام عمل کنید که فرمودند باید به مستضعفان توجه شود و مسؤولان باید بدانند که پابرهنگان آنان را در جایگاه مسؤولیت قرار دادند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که فکر و ذکر مسؤولان باید خدمت رسانی به محرومان باشد، اظهار داشت: راه اندازی بیمارستان و درمانگاه ها بسیار شایسته است و باید نیازهای طبقات ضعیف را برطرف کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه گاهی وعده هایی داده شده که نباید داده می شد، هر کس برای راه انداختن کار خود وعده هایی داده  و بدین وسیله انتظارات مردم را بالا برده اند، بین انتظارات و مردم وآنچه دولت می خواهد انجام دهد فاصله وجود دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که این فاصله سبب نارضایتی جامعه می شود، ابراز داشت: دولت باید تا جایی که توان دارد باید این فاصله را کم کند.

وی عنوان کرد: در زمینه بیمه باید کاری کرد تا توسعه پیدا کند تا مردم بیشتری تحت پوشش باشند و برای درمان بیماری دغدغه نداشته باشند، باید از اسباب دنیوی آخرت خود را تأمین کنیم، باید تمام توان را به کار گرفت تا دغدغه های جامعه برطرف شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به وزیر بهداشت پیشنهاد کرد که در نشستی به سخنان افرادی که در زمینه طب سنتی فعالیت دارند گوش دهد و خاطرنشان کرد: باید دید که منطق افراد چیست چون برخی افراد تجربه خوبی دارند و می تواند مورد استفاده باشد، با این کار افراد سوء استفاده گر نیز مشخص خواهند شد.

وی همچنین در پایان تأکید کرد که پزشکان باید بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب از کالای ایرانی استفاده کنند، البته کیفیت کالاهای ایرانی نیز باید افزایش پیدا کند تا کسی نیازمند خارج نباشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 1 =