در دیدار آیات سبحانی و اشرفی شاهرودی در مشهد مطرح شد؛ انتقاد از بی توجهی مسؤولان نسبت به حل مشکلات مردم

حضرت آیت الله سبحانی و آیت الله اشرفی شاهرودی در دیداری که در مشهد صورت گرفت با ابراز نگرانی نسبت به مشکلات اقتصادی بر ضرورت پاسخگویی و حل مشکلات مردم از سوی مسؤولان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید، با حضور در بیت آیت الله اشرفی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان با وی در جمع شاگردانش دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حضرت آیت الله سبحانی با بیان فتوایی از حضرت آیت الله خوئی پیرامون نماز به چهار طرف در زمان عدم علم به قبله به تجزیه و تحلیل آن پرداخت و با طرح سوالی پیرامون آن، از شاگردان آیت الله اشرفی شاهروی خواست در بحث مشارکت کنند.

در ادامه مباحثی پیرامون مهمان شدن در منزل کسی که اهل خمس نیست و مسائلی از فقه و اصول مطرح شد که این بحث و گفت و گو مورد استقبال حرت آیت الله سبحانی قرار گرفت و پس از آن خطاب به آیت الله اشرفی شاهرودی ضمن تبریک برای تربیت طلاب علمی، از آنها تمجید کرد.

در بخشی دیگر از این دیدار حضرت آیت الله سبحانی خاطره ای از تبلیغ در کاشان در دهه ۳۰ شمسی گفت و در ادامه مباحثی پیرامون فقه اهل سنت مطرح شد.

گفتنی است در این دیدار حضرت آیت الله سبحانی و  آیت الله اشرفی شاهرودی با ابراز نگرانی نسبت به مشکلات اقتصادی بر ضرورت پاسخگویی و حل مشکلات مردم از سوی مسؤولان تأکید کردند






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + = 12