بیانیه شماره۳ کمیته مطالبات مردمی اتاق تبلیغ خراسان پیرامون درگذشت جانباز دفاع مقدس در کشور افغانستان

بیانیه شماره۳ کمیته مطالبات مردمی اتاق تبلیغ خراسان پیرامون درگذشت جانباز دفاع مقدس در کشور افغانستان
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر جانسوز درگذشت غریبانه یکی از جانبازان دفاع مقدس در کشور افغانستان و در غربت، عمق جان و دل هر انسان ازاده و دردمندی را میسوزاند .کسی که سالهای متمادی رنج جانبازی و جراحات و دردهای دفاع مقدس را خود و همسر و فرزندانش به دوش کشیده اند.
کمیته مطالبات مردمی اتاق تبلیغ خراسان که به نمایندگی از علما و فضلای عضو ان،موظف به پیگیری این ظلم فاحش به این شهروند فداکار و مظلوم و خانواده اش شده است مواخذه و سوال از مسولان بی کفایت دخیل در این امر را تکلیف شرعی و قانونی خود دانسته و
از ریاست محترم دستگاه قضا و دادستان کل کشور و دادستان مشهد بعنوان مدعی العموم،درخواست پیگیری جدی شکایت خانواده این جانباز از افراد و یا مراجعی که زمینه انتقال ایشان به کشور افغانستان را فراهم کردند را با سرعت و جدیت داشته و دارد،و البته متاسفانه نه تنها در مدت ۲ماه گذشته خبری از پیگیریهای لازم به دست ما نرسیده بلکه باخبرشدیم با حکم دادگاه تجدید نظر، اعتراض خانواده شهید رضایی به جایی نرسیده و شکایت همسر این جانباز به دادسرای نظامی قم بعلت بازداشت شوهرش، از دو مأموری که او را دستگیر کرده بودند،بجایی نرسیده و انان تبرئه شده اند.
البته ما درصدد قضاوت پیرامون حکم صادره نیستیم ،چراکه شاید ماموران واقعا بیگناه باشند،بلکه خواهان محاکمه سریع و قاطع آمران و عاملان آن،هستیم و از دادستان محترم کل کشور و شخص وزیر کشور و فرماندهی ناجا انتظار برخورد قاطع و‌توضیح ایشان به محضر ملت فداکار ایران و جامعه ایثارگری را انتظار داریم‌.
همچنین از نمایندگان استان خراسان ،خصوصا عزیزان ایثارگر حاضر در مجلس شورای اسلامی ، استانداران خراسان رضوی و تهران و قم، و…. خواهان پیگیری و ارائه گزارش دقیق در این باره و معرفی مقصرین در اولین فرصت به مردم و دستگاه قضایی و احقاق حقوق خانواده این جانباز عزیز هستیم که البته هنوز از نتایج این پیگیریها اطلاعی در دست نیست. ضمن انکه از وزارت امور خارجه میخواهیم کلیه اقدامات لازم برای بازگشت پیکر این جانباز دفاع مقدس را بکار گرفته ونتایج انرا اطلاع رسانی نمایند.
کمیته مطالبات مردمی اتاق تبلیغ خراسان۱۵مهرماه۱۳۹۷
Www.otaghfekr.it
https://sapp.ir/otaghtabligh
https://telegram.me/otaqe






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 13