هجمه به بودجه حوزه آدرس اشتباه دادن به مردم است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، بودجه حوزه های علمیه را در مقابل دیگر دستگاه ها، بسیار ناچیز دانست و تصریح کرد: هجمه به بودجه حوزه های علمیه و نهادهای دینی و همچنین فرافکنی در این زمینه، گم کردن مسیر و سرپوش گذاشتن بر بودجه های دیگر و آدرس اشتباه دادن به مردم است.

حمید رضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هجمه هایی که به بودجه مراکز فرهنگی، حوزه های علمیه و نهادهای دینی می شود، گفت: هجمه به بودجه حوزه های علمیه و نهادهای دینی و همچنین فرافکنی در این زمینه، گم کردن مسیر و سرپوش گذاشتن بر بودجه های دیگر و آدرس اشتباه دادن به مردم است.

نقش بی بدیل حوزه های علمیه در پیروزی و حفظ انقلاب

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، به  نقش بی بدیل حوزه های علمیه و روحانیون در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه  همان طور که در پیروزی انقلاب نقش محوری و کلیدی داشتند، در نگهداری و تداوم آن نیز نقش کلیدی دارند.

وی، با بیان اینکه درحال حاضر دشمن بیشترین هجمه های خود را به حوزه های علمیه وارد می کند، ابرازداشت: چون حوزه های علمیه نقش کلیدی در حفظ انقلاب دارند و دشمن نیز بیشترین هجمه ها را نسبت به حوزه ها انجام می دهد، لذا در تامین اعتبار بودجه حوزه های علمیه باید توجه بیشتری شود.

بودجه حوزه در مقابل دیگر دستگاه ها، بسیار ناچیز است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، بودجه حوزه های علمیه را در مقابل دیگر دستگاه ها، بسیار ناچیز دانست و گفت: اختصاص بودجه به نهادهای دینی موجب کاهش معضلات اجتماعی و  سلامت فرهنگی و اخلاقی جامعه خواهد شد.

حاج بابایی  تصریح کرد: قطعا اگر الان اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی، اعتیاد، بزهکاری و… می دهیم به خاطر رفع معضلات فرهنگی از طریق حوز های علمیه ، آموزش و پرورش  و دانشگاهها درجامعه می باشد

کمک های بیمه ای به طلاب همانند دیگر شهروندان است

وی، کمک های بیمه ای به طلاب را همانند دیگر شهروندان دانست و تصریح کرد: حوزه های علمیه باید بدانند هر چقدرجلوتر می رویم هجمه به آنها بیشتر می شود، لذا باید خود ساختگی ، مقاومت  و استقامت خود را بالا برند

تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و حوزه های علمیه

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، ایجاد فاصله بین مردم و حوزه های علمیه را موجب سوء استفاده دشمنان دانست و تاکید کرد: مردم عزیز کشورمان باید بدانند اگر بین حوزه های علمیه و مردم فاصله ایجاد شود قطعا دشمنان به اهداف مورد نظر خود دست پیدا خواهند کرد.

حاجی بابایی، با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خطاب به ملت سرافراز کشورمان گفت: از ملت عزیز کشورمان درخواست می کنم برای عبور از معبرهایی که دشمنان برایمان ایجادکرده اند، کماکان هچون گذشته پای انقلاب و پشت سرمقام معظم رهبری بایستند.

هزینه دفاع از دین و انقلاب را بپردازیم

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مملکتی که از قرآن و دین حرف می زند و می خواهد انقلاب اسلامی را نگهدارد و مرگ بر آمریکا بگوید، باید هزینه اش را هم بپردازد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = 6