عضو اتاق تبلیغ خراسان:دشمن نمی تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد | وظیفه سنگین روحانیت در گام دوم

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن می خواهد مشکلات را نتیجه ناتوانی و فساد نظام جلوه دهد، گفت: دشمن نمی تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه برای پی بردن به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باید میان کشورمان با سایر کشورهای دنیا مقایسه صورت بگیرد، گفت: هنگامی که ایران را با سایر کشورهای جهان مقایسه می کنیم در می یابیم که نسبت به سایر کشورها در رتبه های بالاتری قرار داریم.

وی با بیان اینکه امروز در زمینه هایه همچون تولید علم، پزشکی، شبیه سازی، نانوتکنولوژی، موشکی و پرتاب ماهواره به فضا پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم، اظهار داشت: ما در شرایطی توانسته ایم در برخی زمینه ها به پیشرفت دست پیدا کنیم که از سوی دشمن به شدت مورد تحریم قرارگرفته ایم.

حجت الاسلام پژمانفر به سرمایه گذاری دشمن برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: امروز پیشرفت های متعدد کشور در زمینه های مختلف دشمن را بر آن داشته است تا با سیاه نمایی، اجازه ندهد ظرفیت های ایجاد شده در جمهوری اسلامی، دیده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای سانسور و پنهان سازی دستاوردهای نظام اسلامی تأکید کرد: ما اگر رفتار رسانه های بیگانه همچون BBC را در طول ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد رصد کنیم، درمی یابیم که همه توان خود را بر آن گذاشته اند که نقاط ضعف کشور را بزرگنمایی کرده و بر نقاط قوت آن سرپوش بگذارند.

وی دموکراسی موجود در جمهوری اسلامی ایران را بهترین نوع دموکراسی در جهان دانست و افزود: هنگامی که به برخی کشورهای جهان به ویژه بعضی کشورهای مرتجع منطقه می نگریم، مشاهده می کنیم که زنان در این کشورها حتی حق رانندگی هم ندارند، اما از سوی سازمان های بین المللی و غربی مورد اعتراض قرار نمی گیرند و محکوم نمی شوند؛ این در حالی است که کشور ما را که در زمینه های مختلف پیشرفت های بسیار خوبی داشته است از سوی سازمان های غربی مورد اعتراض قرار می گیرد.

دشمن می خواهد مشکلات را نتیجه ناتوانی و فساد نظام جلوه دهد

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه تبلیغات سوء دشمن نشانگر عناد و دشمنی غربی ها نسبت به جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: آن چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که دشمن می خواهد مشکلات درون کشور را نتیجه ضعف، ناتوانی و فساد نظام جلوه دهد که متأسفانه گاهی رسانه های داخلی نیز با آن ها همنوا شده و به سیاست های دشمن ضریب می دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی را «خودباوری» و «اعتماد به نفس» دانست و ابراز کرد: انقلاب اسلامی در آن روزگاری که مردم جهان، ملت ایران را به عنوان افرادی ناکارآمد و ناتوان می شناختند روحیه «ما می توانیم» را به آن ها هدیه داد و به ملت آموخت که با اعتماد به نفس و اتکای به قدرت داخلی می توان بسیاری از کارهای بزرگ را انجام داد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه مردم جهان می دانند که ایرانیان به هر آنچه که اراده کنند دست خواهند یافت، در مقابل مشکلاتشان هیچگاه ناتوان نبوده و در تصمیم گیری های دنیا تأثیرگذار هستند.

حجت الاسلام پژمانفر تأکید کرد: ما با خودباوری و اعتماد به نفسی که از انقلاب اسلامی هدیه گرفتیم، توانستیم جنگ تحمیلی را اداره کرده و علیرغم تحریم هایی که بر کشور تحمیل می شد امکانات نظامی مورد نیاز خود را تأمین کنیم؛ امروز نیز شاهد هستیم که علیرغم وجود تحریم های بی سابقه می توانیم در عرصه هایی همچون هسته ای گام های بلندی برداریم.

دشمن نمی تواند از پیشرفت های ایران جلوگیری کند

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ دشمنی نمی تواند از پیشرفت های ایران جلوگیری کند، گفت: امروز هیچکس نمی تواند به ملت ایران القا کند که توانایی پیشرفت کردن ندارند.

وی مهم ترین وظیفه روحانیت را در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پرچمداری حرکت های انقلابی دانست و اظهار داشت: روحانیت از ابتدای انقلاب اسلامی وظیفه پرچمداری انقلاب را برعهده داشته است، بنابراین امروز نیز باید این جایگاه خود را حفظ کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 1 =