روحانیت فرمانده جنگ نرم است | اساتید مصلحت اندیشی بیهوده را کنار بگذارند

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فرماندهی جنگ نرم دردست روحانیت قرار دارد، گفت: نیازمند اساتیدی هستیم که مصلحت اندیشی های بیهوده راکنار بگذارند.حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش “رسالت های حوزه و گام دوم انقلاب اسلامی” که در سالن همایش های دارالشفاء برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب موظف هستیم ۲ نهاد روحانیت و بسیج را به عنوان سنگرنشینان انقلاب اسلامی تقویت کنیم، گفت: نهاد روحانیت زبان گویا و اقامه کننده دین و مدافع تمام قد آن بوده و هست.

وی با بیان اینکه روحانیت تنها مبلغ علیه جبهه استکبار نیست، اظهار داشت: وظایف روحانیت بسیار زیاد است، به ویژه در دوران جنگ نرم که دشمن می خواهد دل ها و عقاید و افکار را تصرف کند، فرماندهی این جنگ در دست روحانیت قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه غرب به دنبال انحراف اذهان و افکار عمومی است، افزود: متأسفانه در این زمینه دشمن پیشرفت هایی هم داشته است، زیرا برخی از آحاد جامعه نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی غفلت دارند، بنابراین روحانیت باید بیشتر در این عرصه ها حاضر شود و به تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بپردازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه برای تربیت نسل آینده در سوریه و عراق به حضور روحانیت نیازمندیم، ابراز کرد: امروز روحانیت باید در کشورهای مختلف حضور پیدا کند و در راستای تمدن سازی نوین اسلامی فعالیت داشته باشد.

وی در ادامه آیت الله یزدی را الگوی استقامت فکری و عملی دانست و گفت: ایشان در عرصه های مختلف معنای استقامت را برای ما معنا کردند و نشان دادند در عین منطق و استدلال می توان با استقامت عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز نیازمند اساتیدی هستیم که مصلحت اندیشی های بیهوده را کنار گذاشته و از انقلاب حمایت کنند، تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال خاموش کردن موتور انقلاب اسلامی است و اساتید انقلابی باید با همه وجود از انقلاب دفاع کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 4 =